Te Koop holden astra 2006 wagen +kampeer spullen

beste mensen van het forum,
ondertussen ben ik al 7 maanden op reis door Australia, ik begon in perth WA en had daar een pajero gekocht (een monteur heeft de auto helemaal nagelopen) maar na twee weken ging de tranny kapot. helaas moest ik een andere auto kopen en kocht deze holden astra.
ik heb zoveel verschillende mensen gesproken onderweg, er zijn zoveel mensen opgelicht (sommige mensen hebben wel 3 autos gekocht) Ik schrok daarvan dus ik dacht misschien is handig om mij auto te verkopen aan een nederlander omdat ik weet dat deze auto in goede staat is zodat je niet zelfde overkomt wat ik heb meegemaakt.

ik heb deze auto helemaal van perth naar sydney gereden. vandaag heb ik vol service beurt gegeven en alles is in goede staat.
het is een nieuwe holden dus onderdelen zijn goedkoop en makelijk te krijgen.
de auto heeft nog steeds vol 5 maanden garantie op meeste onderdelen en installatie.

Ik en mij vriendin hebben de hele trip in deze auto geslapen.
laat me weten of er iemand is geintressed anders verkoop ik hem via gumtree.

Groetjes Tim

informatie over auto.

Holden atra 2006 wagen
pertrol+5 deuren,goede staat,automatic, 378300 km +kampeer spullen zoals bed,koop spullen,ect
vraagprijs 4000

ondertussen heb ik een ad geplaats op gumtree,
zie onderstaande link voor meer informatie of fotos
Tim
http://www.gumtree.com.au/s-ad/blaxland/cars-vans-utes/2006-holden-astra-wagon/1049834607

ondertussen ben ik aangekomen in gold coast zijn er nog mensen geïnteresseerd in de auto ? voor 3500 staat het te koop

Is het zo snel gegaan, Tim? Als je de link opent staat er ‘sold’.