z.g.a.n. Deuter Backpack. Supermooie Deuter rugzak. Gegarandeerd zo goed als nieuw, helemaal heel en schoon. Ik heb deze rugzak 1 reis gebruikt, maar ik heb toch liever een rugzak met wat minder inhoud. De rugzak is geschikt voor mannen en vrouwen. Er is genoeg ruimte om ruim te pakken voor allerlei soorten reizen. Er zitten verschillende vakken in en als je minder wilt pakken kun je de rugzak iets kleiner maken. Ook een vakje voorin op de heupband, heel handig om belangrijke spullen altijd bij de hand te hebben. Er zit een ingebouwde regenhoes in, heel gemakkelijk in gebruik en ook handig als de rugzak op transport gaat.Nieuwprijs 189.95! Het is een heel fijne backpack in gebruik, maar ik reis liever erg licht en daarom ben ik op zoek naar een ander.
Zoals op de website van bever staat:Een optimaal draagcomfort en een topuitrusting, de Deuter Aircontact rugzakken zijn stabiele trekkers voor lange ontdekkingsreizen. Met de beweeglijke Vari Flex heupvinnen, het Vari Quick systeem en het X-frame zijn de rugzakken uitgerust met een draagsysteem voor gemiddelde tot grote gewichten, dat stabiliteit, hoge flexibiliteit en optimale gewichtsoverbrenging verenigt. Bovendien past het Aircontact systeem zich - door de uitgekiende plaatsing van de rugbekleding - uiterst comfortabel aan de rug aan en wordt de uitstekende ventilatie rondom geoptimaliseert. Resultaat: 15% minder zweten dan met een gewone rugzak.
Kijk op de website van bever bij backpacks van deuter voor meer (gedetaileerde) foto’s.
Reageer binnen een week en ik kom de rugzak gratis bij je afleveren! Bieden onder de vraagprijs heeft geen zin, de rugzak is praktisch nieuw ik vraag er dan ook 120 euro voor.
evt. ook te ruilen voor een backpack die een maatje kleiner is