Care Plus Muggen- UVwerende zip-off HEREN broeken:
**Wie wil meeprofiteren? (Heb meerdere broeken moeten kopen om een lage prijs te krijgen)
*Ik heb een aantal Care Plus muggen- en UV werende Heren zip-off broeken in de maten 46,50,52,54,56 kunnen overnemen die ooit gekocht zijn op een veiling (dus eerlijk verkregen en niet van de vrachtwagen gevallen, bon is aanwezig ).Ik gebruik ze zelf ook en ze zijn echt fantastisch.Ik wilde zelf deze broek voor een lage prijs en heb daarom een groter aantal moeten overnemen. Ik ben geen handelaar, dus als het op is, is het op want waarschijnlijk kan ik er niet meer krijgen.
De kleur is Khaki. (Beige). Ze zijn NIEUW en zitten nog in de verpakking met label en al en kosten **in de winkel echt € 89,95! **
**Hierbij komt het verzenden per pakketpost á € 6,75 ** Totaalprijzen incl. verzenden per pakketpost incl . track & tracenr.:
LET OP: Nú ik verkoop tijdelijk 5 broeken voor € 115,00 zolang ik er nog genoeg heb.
Ik heb niet echt veel broeken, ben namelijk geen handelaar, dus wie het eerst komt kan meeprofiteren.
De kleding is zo dicht geweven dat muggen er niet doorheen kunnen steken. De pijpen zijn dicht te trekken zodat er geen teken naar binnen kunnen. Verder zijn de broeken UV werend (UPF 50+) en water- en vuilafstotend.
Met google is er nog wel meer informatie te vinden over deze broeken.
**MAATTABEL CAREPLUS BROEKEN (zoals ik die gemeten heb bij de broeken die ik heb)
MAAT 46 (30) > 76 tot 86 cm taille* Binnenbeenlengte 82cm ** MAAT 50 (34) > 84 tot 94 cm taille Binnenbeenlengte 84cm
MAAT 52 (36) > 88 tot 96 cm taille Binnenbeenlengte 8 4cm
MAAT 5 4 (38) > 90 tot 98 cm taille* Binnenbeenlengte 86cm
MAAT 56 (40) > 92 tot 102 cm taille* Binnenbeenlengte 88cm **
**Ik heb zelf de taillemaat van de broeken gemeten. Vooral de grote maten hebben een smallere taille dan je zou verwachten. Hou daar rekening mee bij het doorgeven van de maat! De taille van de broek is gedeeltelijk elastisch, vandaar dat er een minimale en maximale maat staat in centimeters Meet dus zelf even eerst de eigen taille na voordat de maat wordt doorgegeven. Dat voorkomt teleurstelling! **Taille opmeten: Meet de taille helemaal rond en redelijk strak op. Dan kloppen de maten hierboven in cm. Of je legt een goed passende broek plat op tafel en trekt de taille band goed strak. Meet dan de platte broek band van links naar rechts in centimeters op. En doe dit dan keer twee en je hebt de taille maat in centimeters. Kijk op het lijstje waar he t bij in de buurt komt en je w eet jouw maat. Binnenbeenlengte heb ik bepaald door de broek op tafel te leggen en vanuit het kruis te meten tot het einde van de broekspijp. LET OP: De kleur is Khaki zoals op het plaatje.
TIP: Je kunt ze ook vooraf passen bij de diverse buitensport speciaalzaken. Dan weet je zeker of de broek zal passen.
Ik moet thuis eerst even kijken of ik nog 2 broeken van maat 50 heb liggen. Ik zit nu nog in Beijing en heb trouwens zo’n broek nu aan. We hebben een tijdje in Indonesie en Maleisie doorgebracht. 5 Oktober zijn we weer terug en zal daarna een berichtje sturen.
Kijk even in je INBOX van de prive berichten. Ik heb je gisteren al een berichtje gestuurd en nu zie ik dat je mij weer dezelfde vraag stuurde. Ik ga morgen naar de Zuid Pacific en kan dan geen actie meer ondernemen.