Ik heb nog een klein aantal NIEUW IN VERPAKKING originele Care Plus Muggen- en UVwerende zip-off herenbroeken type “Madeira” in de safari kleur Khaki en de herenmaat 50 in de kleur Armygreen (donker legergroen)
(tevens 2 damesbroeken in Khaki)
Ze zijn afkomstig van een online-veiling van careplus artikelen. Dus echt! (bon aanwezig)
Ik verkoop ze vanaf € 22,50 per stuk plus verzendkosten van € 6,75 per pakketpost (TNT) voor de hele bestelling. Dan is er ook een bewijs van verzending en ontvangst.
In de winkel lagen deze broeken voor € 89,95. Dus de prijs die ik vraag is zeker laag.
Ik verstuur ze niet met de gewone post. De broeken komen soms beschadigd aan (kunnen amper door de brievenbus) of raken zoek. Ze worden direct verzonden als het geld ontvangen is.
De broek is dus zo fijn geweven dat er geen muggen doorheen kunnen steken en de broeken zijn UV werend. Ik heb zelf deze broeken getest in o.a.Botswana, Indonesië en Vanuatu en ze zijn echt fantastisch, zit prettig, is vuilafstotend en heeft veel opbergzakken en ook de muggen hebben geen vat op deze broeken.
Ik heb er nog maar een paar: maten 46 (30), 50 (34), 52 (36), 54 (38), 56 (40). Dus wacht niet te lang. (geen maat 48 meer, maar zie de taillemaat. Een andere maat past ook al snel. Maat 50 was op, maar heb er nog een aantal via, via, kunnen kopen, maar wel voor een hogere prijs.)
Mocht de broek toch niet goed zitten, dan mag hij retour gezonden worden en wordt het geld retour gestort (zonder de gemaakte verzendkosten).
Ik heb naast dit type ook nog 2 broeken in 2 verschillende damesmaten (TYPE AMAZON). op=op want ik ben geen handelaar.
Herenmaten:
Khaki: MAAT 46 (30) > 76 tot 86 cm taille* Binnenbeenlengte 82cm;** € 22,50 per stuk **plus verzendkosten
Armygreen: MAAT 50 (34) > 84 tot 94 cm taille* Binnenbeenlengte 84cm; ** € 32,50 per stuk **plus verzendkosten. NOG MAAR ENKELE STUKS!!
Khaki: MAAT 52 (36) > 88 tot 96 cm taille* Binnenbeenlengte 84cm; **€ 27,50 per stuk **plus verzendkosten. NOG MAAR ENKELE STUKS!!
Khaki: MAAT 54 (38) > 90 tot 98 cm taille* Binnenbeenlengte 86cm; **€ 22,50 per stuk **plus verzendkosten.
Khaki: MAAT 56 (40) > 92 tot 102 cm taille* Binnenbeenlengte 88cm; **€22,50 per stuk **plus verzendkosten - Nu lagere prijs omdat ik er hier nog redelijk wat van heb.
Damesmaten:
Khaki: MAAT 40 (M/L) > 80 tot 90 cm taille* Binnenbeenlengte 80cm (SLECHTS 1 EXEMPLAAR!);** € 22,50 per stuk **plus verzendkosten WEG=WEG
Khaki: MAAT 42 (L) > 84 tot 96 cm taille* Binnenbeenlengte 82cm (SLECHTS 1 EXEMPLAAR!); **€ 22,50 per stuk **plus verzendkosten.
WEG=WEG
- Hoe de taille opmeten:
Meet de taille helemaal rond en redelijk strak op. Dan kloppen de maten hierboven in cm. Of je legt een goed passende broek plat op tafel en trekt de taille bandgoed strak. Meet dan de platte broek band va n links naar rechts in centimeters
op. En doe dit dan keer twee en je hebt de taille maat in centimeters. Kijk op het lijstje waar het bij in de buurt komt en je weet jouw maat.
Binnenbeenlengte heb ik bepaald door de broek op tafel te leggen en vanuit het kruis te meten tot het einde van de broekspijp.
Extra service = geen kans op miskoop:
NIET GOED? = GELD TERUG
Je krijg het geld terug van de broeken als ze toch niet goed zouden passen!
(Stuur de broeken dan wel retour binnen 1 week via TNT track and trace, verzendkosten worden niet vergoed.)
OP=OP
ps. Heb thuis geen paskamers. Dus bij mij thuis passen is geen optie. Afhalen = geen probleem