Te huur of te koop app. 2 slaapkamer El Gouna

te koop of te huur (op langere termijn liefst)

stijlvol en volledig ingericht 2 slaapkamers appartement te El gouna
alles is trendy bemeubeld + 2 badkamers + groot terras met zicht op nieuwe haven.

Zicht slaapkamers op Mongrovie Beach (kiters)

interesse?

waar licht dat el gouna , en wat is de ligging van het appartement ten opzichte van winkelcentra en horeca gelegenheden.

El gouna

is luchthaven Hurghada maar dan 20min taxi, is een groot resort bewaakt voledig in en rond water.
super mooi!

het app ligt op 5m van winkels en resaturants (nieuwe haven) en 10m stappen van oudere haven.
rijden volop kleine tok-tok’s (taxi’s) voor 1 -2 EUR naar overal…

hoi!

Ik ken el gouna zeer goed, heb er 2 jaar gewerkt voor een touroperator. We zijn op uitkijk naar een leuke woning in El Gouna of Hurghada. Heb je misschien fotos? en kan je ons een idee geven van je prijs?
vriendelijke groet!

Erika

hallo

voor te kopen of te huren?
kan je gewoon emailadres geven voor de foto’s door te maien aub?

dank je

beste

heb je uw emailadres aub voor foto’s of ben je mss op reis?

dank je

ik werk sinds 2 weken in gouna en zoek daar een leuk apartement. wat kost het per maand? alvast bedankt voor je reactie. graag reactie sturen naar [EMAIL=“missmishelka@hotmail.com”]missmishelka@hotmail.com of voor snelle afhandeling sms naar 0020187792962

Dag kunt u mij foto en prijs op geven>>>:vak01::wereld:

BEste

heb je ev een prive emailadres voor foto’s te mailen?
hebt u ev interesse om te huren of te kopen?

mvg
Ninna

Bent u nog steeds op zoek naar een app in El GOuna of kent u mensen die interesse hebben om app te kopen aan de nieuwe haven.
Het onze is te koop momenteel…

Indien geinteresseerd, ook wij hebben verschillende appartementen te koop in Hurghada,

vriendelijke groeten

Ook sinds kort op 3 verschillende plaatsen (gemeubelde) appartementen te koop in El Gouna

Hallo iedereen,

Indien jullie op zoek zijn naar appartementjes in Hurghada, kijk even op deze website!

http://www.Hurghada-vastgoed.com

Groetjes! :zon02:

Het Hurghada Vastgoed team.

Hoi,

Heeft u nog een appartement te huur?
Of weet u misschien iemand anders die een betaalbaar appartement aanbied?

Grt

Dit berichtje komt uit 2009, lijkt me niet meer up to date.

Daarbij is deze rubriek niet meer bestemd voor huur/verhuur.

Tip: plaats berichtje in Egypteforum.

Deze gaat op slot.
-klik-