beste mensen ,
ik zou binnenkort naar Denia vertrekken om er mij te laten inschrijven in die gemeente en gaan wonen ,heb de Belgische nationaliteit ik ben geen kapitalist maar heb een vast maandelijks inkomen die vanuit belgie wordt betaald,mijn vraag luid alsvolgt,is er iemand die mij kan helpen met een goedkope huurwoning Niet gemeubeld ik heb alles vanuit belgie ik laat het bij vonst woning overkomen ! ik heb het dan over app met 1 slaapkamer en- of studio ,met bv een contract van 1 jaar?Niet toeristich ik wil volledig emigreren!
dank bij voorbaad iedere link of tip is welkom !
Hoi
Voor hoeveel personen? 1 of 2?
Een Zwitserse vriendin van mij vroeg me onlangs of ik niemand kende die een appartement in het centrum van Denia wou huren (langer termijn), vlak naast het gemeentehuis (zicht vanuit de woonkamer op het pleintje van el ayuntamiento). Maar dit appartement heeft meer dan één slaapkamer (dus wellicht duurder?).
TIP: Let wel, een contract voor 1 jaar is in Spanje nog steeds een contract van “korte duur”. Maar eigenlijk verhuren de meeste mensen per jaar, en wordt deze ieder jaar vernieuwd. Met een langdurig contract zijn de huurders namelijk wettelijk (te veel) beschermd, en kan men bijv. bij wangedrag de huurders niet op straat zetten (ook als men bijv. z’n huur niet meer zou betalen …). Met een contract van max. 1 jaar is dit niet het geval.
Stuur me een mailtje, en dan stuur ik de foto’s door die ik gekregen heb van het appartement hierboven, samen met het contact emailadres van mijn kennis. Of mocht dit je niet bevallen, dan kan ik je misschien wel iets anders vinden? Hangt een beetje af van wat je zoekt.
Saludos desde Denia
Marc
www.tropicanapark.be
@marcyrosana
bedankt je mag gerust alles via mail of pm doorsturen bekijk het dan wel ,is voor mij alleen maar een paar keer per jaar komen mijn kinderen logeren dat is althans de bedoeling ,ik ben voorlopig particulier aan het zoeken op deze site
http://www.enalquiler.com/index.php/
indien nog links post maar tot een straal van 60 km rond denia muchos gracias
Hallo,
Ik ben zelf ook op zoek naar een huur woning in Denia, maar kan via de link die jij aangeeft niets vinden, Denia staat daar niet bij!
Heb jij inmiddels al iets kunnen vinden?
Gr, Hawkens
Hallo Hawkens,
Als je wil, dan kan ik je ook doorverwijzen naar de bungalow van een kennis van mij. Zij heeft iets te huur (lange termijn) in een urbanisatie met zwembad en tuin, ergens gelegen nabij Deveses (Denia, op het eind van Las Marinas).
Anderzijds is het ook mogelijk dat wijzelf binnenkort een duplex bungalow zullen hebben voor lange termijn verhuur. Deze bungalow ligt in Tropicana Park, nabij Denia centrum, vlakbij het strand van La Marineta Casiana en Las Rotas (zie ook onze site www.tropicanapark.be )
mvg
Marc
hallo,
ben je nog steeds opzoek??
ik heb een leuke bungalow te huur in Denia. misschien is het dit wat je zoekt.
mvg
stefaan
bedankt dat kennen wij, maar zoeken toch iets prive’s
groet, Anne-marie
ja zou je foto’s en verdere gegevens kunnen sturen?
groet, Anne-marie
dag Anne-marie,
op welk mail adres kan ik deze toesturen?
mvg
stefaan
0032 495/58.38.03