Hoi weet iemand wat je bij de locale betaald voor een dagtrip vanaf sanur naar ubud en omgeving? Ik heb eigenlijk geen idee wat normale prijzen zijn. Ze boden ons nl. een tarief van 600000 Rph aan.
Alvast bedankt
Van Sanur naar Ubud eo mag eigenlijk niet meer als 400.000 rupiah kosten
Ze (drivers) zeggen dat de benzine prijs is gestegen , dat was ook zo , maar die is ook weer omlaag nu
600.000 betaal ik van Candidasa naar Kuta , ff onderhandelen dus
Ik zou zeggen rond de 500.000 voor een dagtrip. De precieze prijs hangt natuurlijk ook af van het aantal uur.
Om de kosten te drukken kun je ook met Perama (busje) van Sanur naar Ubud en de volgende dag terug. In Ubud is genoeg te doen!
450000 vorig jaar mei. Voor een halve dag tour (auto met chauffeur) Sanur en ubud vanuit de taxidienst bij Sanur Beach hotel.
Duur
We hebben er nu een geregeld voor 600000 de hele dag. Van sanur naar ubud en omgeving
Ubud, Sanur en Munduk zijn dure startplaatsen voor een taxi. Je krijgt het echt niet veel goedkoper meer.
Je kunt het inderdaad wel nog goedkoper. Tip voor de mensen die nog naar sanur gaan : meneer oka tel. 081236881120 deze meneer spreekt goed Engels. Laat je hotel naar hem bellen en je moet natuurlijk even onderhandelen, maar hij rijd je de hele dag rond voor 450000 inr
Een taxi of een rondrit ? bv van Candidasa naar Denpasar en terug kost 450.000 rupiah.
Zijn dat de gangbare prijzen enkel daar of gelden die ook op Java voor een hele dag een auto met privéchauffeur?
Ik heb alleen ervaring met Bali.