Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het plannen van een twaalfdaagse reis met mijn vriend naar Tanzania. We landen op Dar Es Salaam. Vanuit daar willen we met de trein naar Selous. Mijn vraag is of dit mogelijk is. Zo ja, hoeveel kost dit ons, hoe lang duurt de rit e.d. Voor ons wordt het waarschijnlijk te prijzig dit met het vliegtuig te doen.
In Selous willen we een 3-daagse safari doen. Ik heb nog niet de juiste website gevonden om dit te boeken. Weet iemand waar ik dit kan doen of kan dit heel makkelijk daar? Na onze safari in Selous willen we naar Mafia island, waar we in totaal 4 dagen zijn. Hoe kunnen we het beste van Selous naar Mafia Island reizen? Daar willen we vervolgens naar walvishaaien duiken en het eiland bezichtigen. Vervolgens gaan we de laatste 5 dagen naar Zanzibar, om daar onze vakantie af te sluiten met snorkelen, dolfijnen, prison island en relaxen. Ook ben ik benieuwd wat de beste manier is om van Mafia island naar Zanzibar te gaan. Rechtstreeks per boot of eerst over het land?
Heel veel vragen dus. Ik kan erg weinig op internet vinden over verschillende vervoersmiddelen, reistijden en de kosten hiervan.
Ik zie uit naar tips en reacties!
Thera