Tanzania-Zanzibar juli/aug 2008

Hey mensen!
Ik ben Lilian , 20 jaar en voor juli of augustus 2008 op zoek naar mensen die zin/ tijd en geld hebben om mee te gaan op een rondreis door Tanzania-Zanzibar. Ik ben van plan via summum te boeken omdat dat me een goede prijs-kwaliteit verhouding lijkt en omdat de mogelijkheden wat groter zijn dan bij bijvoorbbeeld baobap ofzo.

Ik heb niet zon goed gevoel over echt alleen gaan dus ik hoop in contact te komen met mensen die dezelfde reisboeken of misschien zelfs mensen die mee willlen als reisgenootje als deze ook van plan waren alleen te gaan.

Ik ben erg makkelijk in omgang, redelijk avontuurlijk houdt van muziek toneel en fotograferen.
Ik hoop op veel leuke reacties! :wink:
Groetjes! Lilian

wauw… dr hebben echt veel mensen reisgenoten nodig :wink:
ik heb gehoord dat het misschien niet veilig is in Tanzania… iemand die daar meer over weet…? of met dezelfde vakantieplannen?

Hoi,
Tanzania niet veilig? Ik heb daar niets over gehoord, ga er in september (ongeveer) naartoe. Ik ga naar Uganda, Rwanda, Tanzania en Kenia. Van augustus tot en met half november. groetjes

Hoi ,
Ik ben ook volop op zoek naar een reisje voor deze zomer, graag juli. Zowat heel veel websites afgezocht, ook summum, joker.be,… Joker kwam ongeveer op hetzelfde uit, iets goedkoper dacht ik. Toch, ik twijfel nog naar waar en hoe, zelf alles uitvissen, rugzakje volsteken en vertrekken… :slight_smile: Afrika, Azië of Midden-Amerika…denk denk denk!