Tagalog leren in Nederland

Hallo iedereen,

Ik ben haastig op zoek naar een Filipijnse dame/heer woonachtig in Nederland die mij de basis en eventueel meer, van Tagalog wil leren.
Dit wil ik van een persoon die in NL woont, omdat ik liever in de avond les heb en eventueel ook af en toe flexibel in te plannen (dus soms les avonden verzetten). Het gaat om les 1 x per week, voor een lange periode (zo lang het kan).

Kennen jullie iemand die mij deze taal kan leren, vanuit een locatie dichtbij mijn huis: Den Haag of via Skype?
Het is voor mij geen probleem als deze persoon enkel Engels spreekt en ik ben ook van plan de docent een vergoeding te geven, in samenspraak.

Graag bericht als je iemand kent of toevallig zelf les kan geven! :biggrin:

Groeten,

Helene :dag:

Er wonen zo een twintigduizend mensen van filippijnse afkomst in Nederland, dus er zal heus wel iemand zijn die je het wil leren. Alleen ja hoe kom je met iemand in concact ? Ik zelf vermoed dat er weinig mensen van Filippijnse afkomst hier op het forum aktief zijn. Dus mocht iemand , weten wie filippijnse les wil geven, dan horen we het graag hier. Succes Helene met het vinden van iemand die je les wil geven

Ben je nog steeds op zoek? Volgens het board zit je mailbox overvol met aanbiedingen?

HAllo,

Mijn mailbox zit aardig vol ja, maar niet met antwoord op deze vraag. Echter heb ik via via iemand gevonden! Toch bedankt voor de reply :wink:

ok, dat is dan opgelost anders had ik iemand uit Manila in Nederland kunnen voipbellen (of die iemand kent) hierover, veel succes!

Magandang Hapon pilover,

Kamusta kabayan,

Hoe vergaat het Tagalog leren…
Graag uw ervaring en update.