Ik ben nog niet zo lang aangesloten bij Wereldwijzer en heb dus nog niet alles gezien en gedaan wat mogelijk is met deze website.
Wel heb ik “geneusd” in Mexico en gezocht naar Morélia. Niet gevonden. In deze prachtige koloniale stad is namelijk een taleninstituut gevestigd waar mijn zoon een tiental jaren Engelse les heeft gegeven aan Mexicanen. Er zijn natuurlijk cursussen voor Nederlanders, maar vnl vanuit het Engels, hetgeen naar mijn ervaring gemakkkelijker is dan vanuit onze taal. Het instituut heet Baden Powell en is gevestigd nabij het centrum. Voor studenten, die langer willen blijven heeft men op loopafstand mooie appartementen (met Wifi en TV). Tegenover de school is een eigen computerruimte, waarvan de studenten gratis gebruik mogen maken. Daar is ook een soort snackbar voor lichte maaltijden en drankjes. Mocht iemand belangstelling hebben dan wil ik haar of hem graag meer vertellen.Ik heb er meer dan tien maal gelogeerd tijdens bezoeken aan mijn zoon, die intussen een baan in het bedrijfsleven heeft gevonden.