Super goedkoop naar Chiclana de la Frontera

Goed gelegen villa/appartement met een tuintje, gezellig terras met BBQ en maar gelegen op 150 m van het prachtige lange zandstrand van Barrosa!
Ideaal tot 4 pers.

Prijs voor snelle beslissers van 15/01 tot 31/01: 250 euros alles inbegrepen voor 15 dgn
of van 22/01 tot 31/01 voor 150 euros alles inbegrepen.
Prijs Februari: 200 euros per week, 350 euros voor 15 dgn, 480 euros voor de volledige maand
prijs: Maart: 210 euros per week, 360 euros voor 15 dgn, 490 euros voor de volledige maand
Prijs April: 220 euros per week, 380 euros voor 15 dgn, 500 euros voor de volledige maand
Prijs Mei: 230 euros per week, 400 euros voor 15 dgn, 600 euros voor de volledige maand
Prijs Juni: 240 euros per week, 410 euros voor 15 dgn, 650 euros voor de volledige maand
Prijs Juli: 2160 euros voor de volledige maand

In de prijzen is alles inbegrepen.

Tel:0034.662.65.38.74:dag:

Dus de vlucht ook?

Nee, in de prijs is inbegrepen : de woning - verbruik van water en electriciteit - beddegoed - handdoeken.
De vlucht is nog zelf te betalen en deze zijn momenteel zeer goedkoop vanuit weeze Dusseldorf

Groeten,
Tania

In het voorseizoen vanaf Weeze gemiddeld 140 € heen en terug naar Sevilla. Dan moet je alleen nog van Sevilla naar Chiclana 126 km (met de bus +/- 11 € per rit).

PS. Mijn opmerking hiervoor was enkel en alleen om de advertentie duidelijk te maken. Termen als “alles inbegrepen” en “supergoedkoop naar Chiclana de la Frontera” zijn betrekkelijk en ten dele waar.

Alvast bedankt voor u reactie.
Ik maak duidelijk dat ik verhuring doe van appartementen en villas en geen reisbureau ben.
Maar ik kan u ook vertellen dat mijn klanten die momenteel aankomen voor hun vlucht 70 euros heen en terug betalen.
Er zijn ook mensen die een volledige maand komen en die met de wagen komen
Ook zijn er klanten die een wagen huren.
Deze keuze laat ik aan de klant over.
Ik verzorg zelf ook afhalingen tot aan de luchthaven, zodus daar hoeven de klanten zich ook al geen zorgen over te maken ( dit wel mits vergoeding ) maar dit bespreek ik wel met de klant die bij mij boekt.

Alvast veel succes met u verhuringen, want ik weet dat u zelf ook verhuringen doet.

:slight_smile:

Dat klopt, misschien moet ik wel wat meer reclame gaan maken voor het appartamentje wat een collega van mij verhuurt…
Hoewel u kennelijk wel het enige draadje waar ik dit ooit in heb vermeld heeft gevonden :biggrin:.

alvast veel succes met de verhuur van het eigendom van u collega. :slight_smile:

gracias, lo mismo.