:dag: Reggaelovers, ![]()
Ik heb een leuke (reggae) vriend(inn)enkring en ga elk jaar o.a. naar Summer-Jam in Koln. SJ is het grootste Europese reggaefestival, en het campingterrein ligt aan een groot meer, in een natuurgebied. Het festivalterrein ligt op een eiland en het zal begin juli plaatsvinden, zie ook www.summerjam.de
Mijn probleem is dat ik er niet alleen naartoe wil rijden en dat mijn vrienden / kennissen meestal (om verschillende redenen), op het laatste moment vertrekken, met alle gevolgen van dien. Dat houdt dus in, dat je je tentje moet opzetten voor, achter, naast een rij Dixie’s, in het water, (te) ver weg van the partyaeria / entree, of schuin op een bergje EN DAT IS
!!!
Dus als je het ook ziet zitten om op tijd (di, uiterlijk di/woe-nacht) te vertrekken, met een groepje te reizen/chillen en een “base” maken, REAGEER!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Als je niet eerder kan, maar wel een plekkie wilt, kunnen wij mogelijk je tent alvast opzetten, want de ervaring leert dat “reserveren” NO OPTION is, hihi.
Hoop gauw veel post te mogen ontvangen! Ook van mensen die evt. mee willen rijden of een plekkie in de auto over hebben!
JAH BLESS :dag:
Irie Greets outta Leiden (Sista Whistle)
![]()