studeren op Curaco (complete studie)

Zo ik heb maar een nieuw topic hierover gestart omdat er een slotje zat op de oude topics.

Na 2 keer een HBO studie te hebben gestopt in NL en Belgie in het 1e jaar, en veel gereisd te hebben, begint het toch wel weer een beetje te kriebelen om weer te gaan studeren. Ik wil dit alleen liever neit in NL, probleem is dat ik alleen een MBo diploma (nivo4) heb en geen propedeuse en er veel studies in het buitenland zijn erg duur. (misschien iemand andere studie suggesties voor in het buitenland in de richting van toerimse)

Op Curacao is er een studie (zeg maar HBO) aan de universiteit: http://www.una.net/hospitality/Una.html

En aangezien er niemand op mijn mails reageert, weten jullie hier misschien meer:

1. Bestaat deze opleiding uberhaupt nog?
  2. Wie meot ik contacteren, emailadressen, telefoonnummers.
  3. Wat voor een soort vakken krijg je daar precies?

Alvast bedankt peter

Peter,

Wat je daar zegt is er volgens mij nog steeds.

Universiteit van de Nederlandse Antillen
Jan Noorduynweg 111
Tel: +5999 844 2222

Rector : +5999 844 2104
Algemeen beheerder: +5999 844 2103
Fax: +5999 844 2100

Ik hoop dat je hiermee iets kan.

Succes

Ik zie nu dat er op de UDC ook een toeritische opleiding is.

Weet iemand wat je daar aan studiekosten kwijt bent ongeveer ?

Ik moet het checken voor je. Je hoort volgende week van me

OK erg bedankt.

Misschien ga ik binnenkort wel die kant op aangezien alles vanaf hier regelen niet echt gaat lukken denk ik. En ik wil het ook wel zien hoe het daar is als ik er voor 4 jaar moet zitten.

heej, ik wil ook een toeristische studie doen op curacao …

Als je wat meer weet, zet je het dan even hier neer petertje? Je topic heeft m’n interesse gewekt, ik twijfelde namelijk tussen een (half?)jaartje curacao of een opleiding toerisme in nl, maar een combi zou natuuelijk ook kunnen :slight_smile:

Ben benieuwd wat voor info je hebt gevonden!