Studeren "La Rochelle" of "Cergy Pontoise" Frankrijk

Hoi!!

Ik studeer International Business and Management op de HES A’dam en ik wil voor een jaar naar Frankrijk om double degree te halen (3e jaar). Daarom zou ik meer informatie willen hebben over La Rochelle of Cergy Pontoise…dus als iemand daar iets meer over weet zou ik het graag willen weten.
Ook als je ergens anders in Frankrijk hebt gestudeerd zou ik het leuk vinden om jouw ervaringen en tips te weten :question: . Alvast bedankt!!

groetjes

Mirian

Hoi Mirian,

Ik studeer in Montpellier maar kan je wel vertellen dat de Business school in Cergy Pontoise een van de besten van Frankrijk is. Vooral met een uitwisselingsprogramma is het goed om hier heen te gaan want het is een privé school en zeer duur voor de fransen. In La Rochelle gaat het zeker om de ESC? Die is ook niet slecht. Mn ex vriendje kwam uit La Rochelle en was er altijd vol lof over. Je hebt er de oceaan, een redelijk klimaat, heerlijke fruits de mer… En Cergy Pontoise… c’est la vie parisienne…

Als je meer info wilt, mail me maar!

Groetjes

Hoi Mirian.
Ik heb gelezen dat je in Montpellier studeert. Ik wil graag per september beginnen aan mjin studie. Alleen weet niet zeker of ik ingeschreven wordt, aangezien ik nog veel moet werken aan mijn franse taal. Hoe heb jij dat gedaan?

hey hey

ik heb ook een tijdje in Frankrijk gestudeerd. volgend jaar ga ik terug naar Frankrijk om te studeren.

als je meer wilt weten laat dan maar evwen hier een berichtje achter.

doei doei