studeren in Thailand

hallo

Ik heb al eens eerder gepost op dit forum en dat betrof engelse les geven in thailand. Nu ben ik in Nederland bezig geweest met het Cambridge examen CAE en heb besloten dat ik alvorens ik ga werken daar ik eerst een opleiding aan een universiteit ga doen MA tesol (asian university)of een graduate in teaching diploma ( danwel ABAC of Ram uni). Dit wil ik doen om mijn Engels op het gebied van onderwijs te verbeteren en dieper in te gaan op het Engels als tweede taal onderwijs.
De MA in tesol spreek me het meeste aan omdat ik in het bezit ben van een B ed en zo’n 8 jaar ervaring heb in lesgeven en remedial teaching op de basisschool.
Mijn vraag is nu Heeft iemand ervaring met het studeren in Thailand en of met de bovengenoemde universiteiten/opleidingen?

alvast bedankt

Ralf

Ik denk dat je deze vraag beter kunt stellen op de volgende forums:

www.ajarnforum.net

en

www.thaivisa.com/forum kies daar het onderwijs forum.

Hallo Mario,

Bedankt voor je reactie echter op deze sites kan ik de benodigde info ook niet vinden.

gr

Ralf

ralfboot,
dus als ik het goed begrijp, dan heb je een bachelor in onderwijs en 8 jaar ervaring in lesgeven.
Het enige wat je wilt, is een specifieke opleiding/cursus die je helpt om beslagen ten ijs te verschijnen of voorbereid voor de klas te staan?

Als dat zo is, dan moet je niet vermoeien met het behalen van een MA op Engels/TESOL/TEFL, want dat kost klauwen met tijd en geld.
Het enige wat jij nodig hebt is een TEFL/TESOL cursus, waardoor je het zeer veel gevraagde TEFL/TESOL certificaat kunt bemachtigen.
Mocht je meer info willen kun je me pm-en. (Denk ik!)