Strand, Stad of Interrail

Hoi, ben ondertussen al een tijdje op zoek naar een reisgenoot, maar wil niet echt lukken. Wil wel graag op reis.

Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot (niet lesbisch), met dezelfde interesses als ik.

Ik heb 2 mogelijkheden waar ik graag heen wil :
Portugal (strand Algarve) en/of Lissabon (kustregio bij Lissabon in combinatie met de stad) (1 of 2 weken)

of
Interrail.
Bij Interrail wil ik graag Venetie, en Rome zien en eventueel daarna richting Spanje en Portugal. Eventueel Praag, een stad in Oostenrijk erbij kan ook. (2-3 weken)

Ik zou bij Interrail willen overnachten in goedkopere hotels, liefst een 2 persoonskamer met eigen badkamer. Dus het hoeft geen duur luxe hotel te zijn, als het maar schoon is en het liefst met eigen badkamer. Hostels heb ik geen ervaring mee, geen idee of dat iets voor me is?

Bij een strandvakantie icm uitstapjes zoek ik of een appartement of een hotel met halfpension of iets dergelijks

Verder wil ik niet de hele vakantie alleen op het strand liggen, maar ook wat zien. Een combinatie van beide zeg maar.
Bij Interrail wil ik gewoon veel zien in korte tijd.

Ben geen stapper, of lieghebber van disco’s. Maar 's avonds wat drinken of terras geen probleem. Ben zelf 32 en kan zo snel mogelijk weg. Ben de regen nu al beu hier :zon02: Graag rond mijn leeftijd 23 - 35 ongeveer. Maar leeftijd is niet super belangrijk.

Spreekt jou hier iets uit aan, hoor ik het wel.