Stichting T.E.S.S. Unlimited kan vrijwilligers plaatsen!

Hallo!!

Ben jij op zoek naar vrijwilligerswerk op een school net buiten Antiqua, dan ben jij degene die ik zoek!
In Santa Catharina staat een publieke basisschool met 211 leerlingen. Hele lieve leergierige arme kinderen die dolgraag Engelse les willen volgen. Ook willen ze alles over de wereld weten en houden ze van dans en toneel. Je geeft alleen in de ochtenden les want in de middag is de school gesloten. De school heeft niet veel ervaring met vrijwilligers en spreken geen Engels, maar zijn heel enthousiast als je wilt komen helpen! Dit is een pracht ervaring in combinatie met een Spaanse talencursus. Er zijn een heleboel talenscholen in Antigua, maar omdat ik er een langere tijd heb gewoont en meerdere lessen heb gevolgt kan ik een zeer goede talenschool voor je regelen + de ervaring bij het wonen in een gastgezin.

Ik vraag verder geen geld voor plaatsing, maar hoop wel dat je voordat je naar het project vertrekt een creatieve manier in Nederland bedenkt om geld op te halen voor mijn stichting zodat we de school kunnen blijven ondersteunen.

Voor meer informatie:
www.tessunlimited.come2me.nl of mail me [EMAIL=“tessydegoody19@hotmail.com”]tessydegoody19@hotmail.com

Tot horens!
Groeten Tessa