Stichting Bouworde?

Ik ben van plan misshien een aantal weken vrijwilligerswerk te doen voor de stichting bouworde.
Heeft iemand ervaring op gedaan met deze stichting?
Was het goed of niet? Laat het me even weten

**Ik ben van plan misshien een aantal weken vrijwilligerswerk te doen voor de stichting bouworde.
Heeft iemand ervaring op gedaan met deze stichting?
Was het goed of niet? Laat het me even weten **

Hoi ik heb geen ervaring opgedaan met bouworde maar wel met de concurrent/collega world servants. Mijn ervaring was dat deze organisatie heel (voor mij te)christelijk is. World servants heeft projecten in bijna de hele wereld. (ik geloof bouworden voornamelijk in europa). Het is een hele leuke ervaring (ik ben naar Brazilie geweest) maar wel een dure grap. Maar goed bezoek de site van world servants maar eens. Een andere organisatie kan zijn de vrijwillige internationale actie.(v.i.a.) Deze is niet christelijk maar heeft ook andere projecten dan alleen bouwen. Je kunt er ook bijvoorbeeld werken in een kinderopvangcentrum of werken in een azc. Je moet dan niet naar het oostblok gaan want daar is het heel slecht geregeld. deze organisatie is aangesloten bij de S.I.W.
Hopelijk kun je wat met deze info.

Succes!!

hee minoes,
ik ben een paar keer met bouworde weg geweest en het was echt gaaf!!
het is super goedkoop vergeleken bij andere organisaties.
de mensen die mee gaan zijn heel sociaal ingesteld en dat maakt het makkelijk om snel het gevoel te hebben dat je dr vrienden hebt!
het werken stelde bij mij niet heel erg veel voor,halve dagen en in het weekend vrij. we maakten veel uitstapjes.
ik ben op twee kampen in italie geweest en het waren de leukste vakanties van mn leven!!!

Hallo, ik ben vorig jaar meegeweest met de bouworde naar Roemenië en het was echt super tof! Mega ervaring!
Zeker doen!!!
Als je vragen hebt, mail ze maar gerust!

Groetjes

DAt lijkt me erg leuk…maar wat is je emailadres? :wink:

Hallo daar,