Stel je eens voor...

Mijn naam Hans, 40 jaar geleden op 1 juni in Sneek gekregen van mijn ouders.
De nickname hansindia heb ik zelf aangenomen bij het aanmaken van een e-mail account vlak voor ik mijn trip naar India begon. Voor die trip had ik 6 maanden uitgetrokken. Uiteindelijk ben ik 19 maanden onderweg geweest en terug naar Nederland gekomen via Nepal - Tibet - China - Japan - Verenigde Staten - Australië - wederom Verenigde Staten - United Kingdom - Sneek …
het liep even anders dan gepland.

Momenteel werk ik als pedagogisch medewerker op een buitenschoolse opvang. Hiervoor op zeilboerderij Rufus in Broek, in een 100 jaar oude kleiwarenfabriek in Sneek, bij een bedrijf in dakelementen en verschillende metaalfabrieken, kortom van alles en nog meer…

En nu verliefd geworden op een Madrileense en daardoor ook op Spanje.
Ik houdt van de Zon, het warme klimaat en de, volgens mij daardoor, warme hartelijke Spanjaarden. Mijn hart is gestolen.

Nu nog een baantje in de buurt van Madrid. Wie iets weet mag het zeggen.

Hoi Hans,

Van harte welkom op dit leuke forum!
Ik zag dat je je weg al had gevonden op het forum naar het spanje gedeelte.
Succes met de baan zoeken!

gr Ralf

Hallo Hans, welkom op Wereldwijzer!

Heerlijk om zo lang op reis te kunnen. Dan zie je echt iets van het land zelf. Ben je al op het Wonen en Werken in het Buitenland Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen wat betreft werk en wonen in Madrid. Veel plezier op de site en met je toekomstplannen.

Groetjes, Leontien