Beste mede-reizigers!! :wereld:
Ik zal mijzelf even kort voorstellen. Mijn naam is Stephan, 29 jaar jong, ik werk als fulltime Service desk analist, ben sociaal, spontaan, reislustig, avontuurlijk, open-minded en zit vol met ideeën.
Ik ben op zoek naar mede-reizigers (man/vrouw, 21-33 jaar) die graag net als ik meer steden willen zien in Europa. Zoveel mogelijk van de stad zien, ergens een hapje eten, in de avond misschien gezellig op stap en vooral genieten! Lijkt het jou wat om dit samen met mij of indien er meerdere gegadigden zijn in groepsverband te doen, dan zie ik jullie reactie graag tegemoet!
Aangezien ik zoveel mogelijk steden wil bezoeken en ik luxe niet belangrijk vind, slaap ik het liefst in een hostel, een appartement via Airbnb of zou ik zelfs bereid zijn te couchsurfen bij andere reizigers in Europa. Op deze manier houd je de kosten laag en leer je de locals in een stad ook kennen. De manier van reizen maakt mij niet uit, vliegtuig, trein, bus, boot of auto, ik vind het allemaal prima. Ik ben vanwege mijn werk wel afhankelijk van lange weekenden (3-4 dagen).
Hoop snel iets van jullie te horen!! :dag: