Had een vraag, heeft er iemand van jullie ervaring (zowel in positieve als in negatieve zin) met het stedentrip totaal reis van de reisorganisatie Kras.
Het gaat om een 5 daagse reis met vliegtuig, hotel en Nederlandstalige reisleider naar Rome. Voor 2 personen komt de prijs op net iets meer dan 1000 euro uit.
Bedankt voor je antwoord, het lastige vind ik echter dat de beoordelingen erg ver uit elkaar liggen.
Zijn zowel super positieve als super negatieve reacties te vinden. Grote lijn is dus goede prijs/kwaliteit maar klachtafhandeling laat dus soms te wensen over volgens een aantal reacties…
En reacties zijn over reizen over heel de wereld, ben benieuwd of er ook mensen zijn die ervaring hebben met deze specifieke reis naar Rome.
Ik las in andere topics dat je al ervaring met Rome hebt. Waarom zou je dan zo’n reis maken? Natuurlijk is het fijn om een Nederlandse gids te hebben, maar dat kun je ook via ‘andere kanalen’ regelen en het aantal dagen lijkt me veel te weinig om een goed cultureel beeld te krijgen, zeker voor dat geld.