Stedentrip Madrid

In het najaar ga ik met mijn boer en vader naar Madrid voor een stedentrip. De tickets zijn al geboekt, maar de accomodatie moeten we nog regelen.

Wie weet er nog een leuk en gezellig hostel of hotelletje of zo in Madrid, dat in een gezellige wijk ligt/goede ligging heeft in de stad en natuurlijk goed betaalbaar is…

Cheers

hi,
Wanneer u Madrid te bezoeken, vindt u zo veel onderkomen voor jezelf … Er zijn vele goedkope hotels beschikbaar zijn op elk gebied … Er zijn ook zo veel hostels als je wilt blijven … Er zal geen enkel probleem bij het vinden van het hotel of appartement …

Op zoek naar de vakantie details klik : vakantiehuizen spanje and villa spanje .

1 like

Ok, dan kijken we wel wat de mogelijkheden zijn. Maar wat is de leukste wijk/plek van de stad om te overnachten? Graag ergens zodat we in een gezellige wijk zitten en een hoop op makkelijk te bereizen afstand hebben.

Hoi Buddha,

Leuk dat je naar Madrid gaat. Geweldige stad!

Ik was er vorige maand en heb 10 Top Tips op de de website ILikeBirds gezet:
http://www.ilikebirds.org/index.php/go/39-top-10-of-what-to-see-and-do-in-madrid

Daar kun je ook een goede tip vinden voor de accommodatie!

Het is wel Engels btw. Ik zal ook even een Nederlandse versie op deze site zetten.

Fijne vakantie!

1 like

Heel erg bedankt voor de tips. BTW het filmpje op je site werkt niet meer. Youtube heeft m verwijderd. Greetz,