Stedentrip London, Kopenhagen of Stockholm 2014

Ik ben een vrouw van in de 30 en zoek een leuke reisgenote(vrouw) om een stedentrip te maken naar London, Kopenhagen of Stockholm dit jaar.

Ik ben 33 en woonachtig in A’dam en zou in de zomervakantie (19 juli t/m 10 augustus) misschien wel een citytrip willen maken,Londen ben ik al geweest maar Stockholm of Kopenhagen zou mij wel leuk lijken.

Via Wereldwijzer app

Hoi, hoi, leuk dat je op mijn oproep gereageerd hebt voor een citytrip te maken dit jaar.
Ik ben zelf ook al in London geweest, maar vond dit ook een heel mooie stad en mij maakt het niet uit waar naar toe te gaan, lijkt me ook leuk om eens naar Kopenhagen te gaan.
Je gaf aan dat je 19 juli zou kunnen t/m 10 augustus. Ik kan wel in juli gaan, maar in augustus kan ik helaas niet gaan, dan heb ik namelijk 2 verjaardagen.
Hoe wilde je het liefste gaan met het vliegtuig of bus.
Ik hoop snel iets van je te horen en misschien tot snel,

Liefs Giva

Hi,
Ik zag pas ergens aanbieding van arke voorbij komen naar Stockholm voor 260 incl vlucht en hotel.
Daar zou de bus bijna nie tegenop kunnen :wink: voor Kopenhagen weet ik de prijzen nie. Wat is jou voorkeur?
En waar houdt je een beetje van tijdens steden tripje? Ik vind afwisseling tussen beetje slenteren, bezienswaardigheden bekijken, terrasje op z’n tijd en lekker hapje eten bijv prima :slight_smile: t is en blijft vakantie dus beetje vakantie ritme :slight_smile:

Groetjes!

Via Wereldwijzer app

Hoi, hoi, dat is inderdaad leuk, voor hoeveel dagen is dat dan.
Ik zal ook eens kijken voor Kopenhagen, hoeveel dat kost. Het liefste ga ik inderdaad ook met het vliegtuig.
Ik ben bijna overal voor in tijdens een stedentripje, vind het leuk museums te bezoeken en bezienswaardigheden bezichtigen, en lekker een terrasje pakken en natuurlijk ook lekker eten en ook vind ik het leuk om ergens wat te drinken en mensen te bekijken, een boottochtje maken.
Dat heb ik in London wel gemist, een boottocht maken, maar ja we zien wel.
Hoop snel iets van je te horen,

Lieve groetjes Giva