reisgenoten gezocht stedentrip

Ik ben een vrouw van 40 en zoek reisgenoten(liefst vrouw) om naar Kopenhagen, Stockholm of Dublin te gaan in het najaar van 2015. Sightseeing, terrasje pakken, lekker eten, uitgaan, lekker genieten.

Hallo giva,

Al iemand gevonden, waar woon je in Nederland? vrouw, 44, niet rokend.

Hoi, hoi,

Ik heb al iemand gevonden, maar is leuk als je mee wilt gaan, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ik kom van het Zuiden van het land Limburg.
Waar kom jij vandaan?
Ik had in mijn advertentie gezet in het najaar van 2015, maar ik denk dat het toch 2016 wordt, dat komt ff wat beter uit.
Ik zou het leuk vinden om wat van je te horen.

lieve groetjes Giva :wink:

Hoi Giva, je oproep spreekt ook mij (vrouw, 45 jaar) aan.

Kunnen er nog mensen bij? Weet je al welke bestemming het exact gaat worden en wanneer? Dit (na)jaar nog of toch 2016? Als het 2016 wordt, wanneer van 2016?

Hoop van je te horen.

Hoi Giva,

Ben alleenstaande vrouw van bijna 42, woon in het westen van het land. Heb ook interesse voor city trips. Wil je met de auto gaan? (Fly&Drive)
En wat is jouw manier van reizen: backpack, hotels, guesthouses? comfort of luxe? En waar gaat je voorkeur naar uit behalve alleen lekker eten en terrasje pikken?
VInd je natuur en cultuur leuk? musea, zang en dans? of houd je het liever rustig en blijf je liever op één plek of toch maar een doorreis/ trekkingstocht?

Ik hoor het wel,
groetjes Debby

Hoi, hoi,

Het is altijd leuk als er meerdere mensen meegaan, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Er is nog een vrouw die meegaat. Ik denk toch dat het 2016 gaat worden, dat komt mij beter uit, wanneer kunnen we altijd overleggen. Ik denk dat het mss Kopenhagen of Stockholm gaat worden, maar kan ook in overleg. Ik hoop iets van je te horen. lijkt me hartstikke leuk, liefs Giva :wink: