Stedentrip Caïro

Hallo,

Ik ben momenteel van plan een paar dagen naar Caïro te gaan om het e.e.a. te bezichtigen. Nog geen definitieve datum. Ik denk in de maand juni maar dat is geen absolute must. Ik kies ervoor niet met een georganiseerde groepsrondreis te gaan omdat de meesten geen tot weinig ruimte/tijd bieden te gaan zien hetgeen ik juist specifiek wil zien. Bovendien heb ik voor dit ‘project’ maar een of twee dagen nodig, waar ik dan nog een dag of drie aan vast plak om wat rond te hangen en kijken aldaar. Eigenlijk gewoon een stedentrip dus. Het is totaal geen probleem om dit alleen te doen maar ik vind reizen met gezelschap leuker, zeker samen met iemand die ook in dit soort zaken geïnteresseerd is. Dus zoek ik een reisgenoot. Mijn voorkeur gaat uit naar een vrouw. Ook voor eventuele andere reizen en (steden)trips. Ik zelf ben 50. Leeftijd is voor mij niet echt belangrijk maar ik hou wel van een breed ontwikkeld iemand met een goede dosis humor want het moet wel gezellig zijn. Zoals gezegd zijn andere bestemmingen later ook bespreekbaar maar nu toch eerst even dit. Groeten, Peter