Stedentrip Barcelona

:dag::zon02:ik heb een oproepje en dat is!!

wie zou er met mij mee willen naar Barcelona van 7 september tot 11 september 2009. .nu zou ik het leuk vinden als er misschien iemand is die het ook leuk lijkt om een stedentrip te gaan doen maar niet alleen!>>>
ik ben een vrouw van bijna 52 jaar en ik zoek dan ook wel iemand van 50+
tot ± 62 jaar.

lijkt het je ook leuk , dan wacht ik graag reactie`s af.

vriendelijke groetjes,Anneke:zon02::dag:

Hallo Anneke,

Het komt niet zo vaak voor dat er 50 plussers een oproep plaatsen.
Ik ben zelf ook een 50 plusser, maar heb andere reizen in gedachten.
Bijvoorbeeld cruisen ben ik dol op. Maar je hebt natuurlijk een speciaal doel met deze reis.
Mocht je een keer willen cruisen of een keer een verre reis in gedachten hebben, dan wil ik wel graag mee.

mvrgr

Carrie

Hoi Anneke ik ben 50 plusser 57 jaar. ik ben getrouwd en een man die niet van op vakantie gaan houd ,vind het leuk om te zien dat er 50 plussers zijn die op vakantie willen maar niet alleen nou ik vind alleen op vakantie ook niks aan maar ik heb een probleem ik durf niet te vliegen dus naar Barcelona zou met het vliegtuig niks zijn voor mij.Maar heb je eens zin om met de trein ergens heen te gaan of iets anders leuks ik zoek wel een reis maatje om zo af en toe eens op vakantie te gaan maar niet alleen.Groetjes Marion

Beste Marion,

Jouw post is weliswaar niet naar mij gericht, maar ik wil wel reageren.
Er zijn inderdaad veel mensen die vliegangst hebben.
Er zijn leuke cruise reizen die vanuit Amsterdam vertrekken en weer in Amsterdam aankomen.
Zo is er op 29 augustus a.s. een luxe 5 sterren cruise schip de Costa Luminosa die vanuit Amsterdam vertrekt. De reis duurt 12 dagen naar Oslo, Kopenhagen, Stockholm, Helsinki en St. Petersburg. Misschien is dat een optie.
Het is wel kort dag, maar ikheb in elk geval wel belangstelling voor deze cruise.

mvrgr

Carrie

Beste Anneke,

Erg leuke initiatief. Ook ik ( 57) ben opzoek naar mensen die met mij op vakantie Barcelona staat ook nog op het wensenlijstje. Maar helaas kan ik in september niet.
Wellicht een andere keer en zelf zou ik graag in het voorjaar willen gaan.
Groetjes,

Angela

Angela,

Wat een mooie nickname heb je. Komt mij bekend voor.
In elk geval leuk dat er nog meer 55 plussers reageren op bepaalde posts op de site.
Zo kunnen alleengaande vakantiegangers nog wel eens in kontakt komen met mede leeftijdgenoten.
Ik ben ook 50 en heb wel eens alleen gereisd. Maar niet leuk hoor. Maar wat moet je anders doen. Stil zitten thuis omdat je geen reisgenote heb is geen optie! Neen hoor, gewoon blijven doorgaan, want het leven is al zo kort.
Ik, met als passie reizen, sta dus open voor vele georganiseerde verre reizen en natuurlijk ook cruise reizen.

Carrie

[ol][ol]
[li]Hoi Angela,[/li][/ol]
[/ol]
[ol][ol]
[li]Ik probeerde vanuit de private message te reageren, maar kreeg hem terug, dus ik doe het dan via deze post.[/li][li]Ik ben ook niet zo erg thuis met de site, dus ik probeer nu vanuit deze private message te reageren. Het is niet mijn bedoeling om voor singles reisjes te organiseren. Ik zoek slechts 1 reisgenote. Niet alleen voor de gezelligheid, maar bijvoorbeeld ook als je een cruise wil maken, dat je dan ook van de aanbiedingen gebruik kan maken. Als je alleen met zo’n cruise gaat dan geldt de aanbieding niet en moet je gewoon 80 procent eenpersoonstoeslag betalen. Ikhoop dat dit bericht goed aankomt op de private message. mvrgr Carrie[/li][/ol]
[/ol]