Stagiaire, komen je ouders naar Curacao??

Komen je ouders even gezellig langs op Curaçao?

Speciaal voor ouders van stagiaires heeft De Plantage aanbiedingen voor Januari, Maart en April 2006. Comfortabele bungalows, veilig, mooi, gezellig en centraal.

Waarom zouden je ouders in een duur hotel of in een eenzaam huisje ver van alle activiteiten verblijven, en ook nog extra betalen voor stroom, water, airco, transfer en schoonmaak? Bij De Plantage is dit allemaal inbegrepen EN ze verblijven in de rustige en mooie omgeving Jan Thiel.

Kijk snel op www.de-plantage.com, stuur ons een mailtje en we staan je graag bij!
We regelen een huurauto, boodschappen voor de aankomst, gratis strandpasjes plus we wonen zelf op het complex, dus zijn altijd aanspreekbaar.
De Plantage, thuis in de tropen!

Mijn ouders willen inderdaad langskomen. Maar eerst moet ik zelf onderdak zien te vinedn :wink:

Heyyyy Dennis! Heb je nou al onderdak gevonden??

Ja, we hebben reeds onderdak gevonden.

Ik zal jullie website doorgeven aan mijn ouders :slight_smile:

Inmiddels hebben we leuke reacties gehad en hopen we meer ouders in 2006 te verwelkomen.
Wat ik wilde vragen aan de stagiars die al op het eiland zijn – is er ergens een website waar jullie je ervaringen delen? Wij kregen laatst verschillende verhalen over enkele stages die niet echt leuk verliepen (vervelende opdrachtgevers, teleurstellende opdrachten, maar ook echt vervelende incidenten). Ik vraag me af waar die verhalen geplaatst kunnen worden om toekomstige incidenten te voorkomen.

Groetjes,

Isa
www.de-plantage.com

De Plantage wenst hierbij alle Wereldwijzer forumleden, speciaal de Antillen forum bezoekers een gelukkig, veilig en gezond 2006!

Tip aan allen die op de Antillen willen komen wonen en werken –> zoek zoveel mogelijk informatie op, schrijf naar alle instanties, desnoods ga even op vakantie heen. Zomaar op de bonnefooi op reis gaan en op een horeca-baan rekenen is niet meer realistisch aangezien er zoveel zijn die dat ook willen en doen!
Koop het Dos Mundos boek, vraag tips aan iedereen en kom met een open mind naar de Antillen. Alleen dan kun je ECHT chillen! Bon Anja!!

www.de-plantage.com