Hebben jullie ouders, vrienden, familie of collega’s die even gezellig langskomen op Curaçao?
De Plantage heeft 8 comfortabele bungalows, veilig, gezellig en centraal, waar het fijn toeven is!
Waarom zouden je gasten in een duur hotel of in een eenzaam huisje ver van alle activiteiten verblijven, en ook nog extra betalen voor stroom, water, airco, wireless internet en schoonmaak? Bij De Plantage is dit allemaal inbegrepen EN ze verblijven in de rustige en mooie omgeving Jan Thiel.
Kijk snel op www.de-plantage.com, stuur ons een mailtje en we staan je graag bij!
We regelen een huurauto, boodschappen voor de aankomst, gratis strandpasjes plus we wonen zelf op het complex, dus zijn altijd aanspreekbaar.
De Plantage, thuis in de tropen! :NED.ANT
Mei en Juni zijn ideale maanden voor familie- of vriendenbezoek. De vliegtickets zijn lekker laag en het is niet zo druk op het eiland.
Dus nodig je Ma, Pa, zusjes, Ooms, Tantes, studievrienden uit om “jouw” mooie eilandje te komen bezoeken.
Wij hebben heerlijke huisjes zodat ze bij jou kunnen komen chillen!
In mei zijn er actie tarieven bij De Plantage! Wil je lekker naar Curacao met je vriend/vriendin, gezin? Profiteer dan van de lagere ticketprijzen en onze kortingen!
Ik vind 665 euro voor 7 nachten niet goedkoop! Dan ben je bij chocogo incl. ticket goedkoper uit:retard:.
Of geef je korting als je langer dan 1 nacht blijft?
Groetjes
Vandaar onze oproep – informeer naar de actie-tarieven…
Prijs is niet p.p., maar per bungalow waar 4 personen in kunnen, dus ik betwijfel het sterk of bij je bij grotere resorts goedkoper kan verblijven. Zo ja, geniet er van!
Twee vrienden van mij komen 1 januari 2008 naar Curacao om mij op te zoeken. Zij komen voor ongeveer 2 weken (ik meen 13 dagen). Ze zijn echter met 2-en, dus ze hebben geen bungalow voor 4 pers. nodig. Kan hier een oplossing voor gevonden worden? Er staat op de site €75 per nacht. Welke speciale acties zijn er dan? Ik denk dat ze dit erg duur vinden namelijk, al zien de bungalows en de omgeving er goed uit.