Stagereizen - Overlegtopic

Beste,

Ik wou graag een blog posten van stage ervaringen van studenten die een stage gedaan hebben in Australie of Nieuw-Zeeland.

Kunt u mij vertellen waar dit komt te staan? en of Stagereizen hier dan aan gelinkt word?

Ik hoor graag van u.

Groetjes, Meike

Hoi Meike,

Op dit moment is er alleen nog een rubriek met interviews met studenten over eerdere ervaring, bedoel je deze? De rubriek kan je hier vinden: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1399. Je kan hier inderdaad bij zetten dat ze met Stagereizen.nl naar het buitenland is gegaan en hier een link naar jullie profiel op Wereldwijzer bij plaatsen.

Groet,
Lotte

Hoi Meike,

Ik heb een nieuw subforum aangemaakt voor de ervaringen omdat ik ze toch niet tussen de interviews vond passen. Ik heb ze nu hier geplaatst: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1561

Groetjes,
Lotte

Hee Lotte,

Bedankt!

Groetjes, Meike

Hee Lotte,

Ik wou net een nieuw bericht gaan posten in deze subforum: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1561. Maar hij geeft opeens aan dat ik een premium account moet hebben, om een nieuw onderwerp te starten? Hoe kan dit? Want ik heb al 2 keer een eerder een nieuw onderwerp gestart.

Groetjes, Meike

Hoi Meike,

Dat is raar, die stond inderdaad niet goed. Nu zou het weer moeten lukken!

Leuke ervaringen trouwens. Ik zal er eentje kosteloos meenemen in de volgende Student op Reis Nieuwsbrief.

Verder zie ik dat jullie een YouTube kanaal hebben? In de topics kun je ook YouTube filmpjes plaatsen, slaat ook goed aan.

Groeten, Jeroen

Nog even een tip:

in http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200992 heb je drie plaatjes naast elkaar; op een computer is dan al lastig te zien wat er op staat, maar in de Wereldwijzer app en de Wereldwijzer mobiele site al helemaal. Foto’s kun je het beste op groot formaat posten, zodat ze ook in de app en de mobiele site goed zichtbaar zijn.

• upload de foto

• dubbelklik op de foto die je hebt ingevoegd

• selecteer ‘full size’

Laat me maar weten als je nog vragen hebt :slight_smile:

Hee Jeroen,

Bedankt voor veranderen van de map :slight_smile:

Ik krijg het niet voor elkaar de foto te vergroten. Waar staat de functie ‘full size’

Groetjes, Meike

Als je het bericht bewerkt, zie je dan het plaatje of zie je codes zoals

?

Overigens kun je ook stageplaatsen zelf plaatsen in http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=650 Deze worden dan doorgezet op o.a. de Facebook pagina www.facebook.com/buitenlandstage

Ik zie codes.

Bedankt voor de tip!

Groetjes, Meike

Doe dan het volgende als je het bericht bewerkt of nieuw plaatst: klik op A/A in de linkerbovenhoek van het tekstvenster. Je ziet dan geen codes meer.

Doe vervolgens:

• upload de foto

• dubbelklik op de foto die je hebt ingevoegd

• selecteer ‘full size’

• klik op ok

De foto past zichzelf dan automatisch aan aan het formaat van het apparaat (pc, mobiel, app, tablet, etc)