Op dit moment is er alleen nog een rubriek met interviews met studenten over eerdere ervaring, bedoel je deze? De rubriek kan je hier vinden: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1399. Je kan hier inderdaad bij zetten dat ze met Stagereizen.nl naar het buitenland is gegaan en hier een link naar jullie profiel op Wereldwijzer bij plaatsen.
Ik heb een nieuw subforum aangemaakt voor de ervaringen omdat ik ze toch niet tussen de interviews vond passen. Ik heb ze nu hier geplaatst: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1561
Ik wou net een nieuw bericht gaan posten in deze subforum: www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1561. Maar hij geeft opeens aan dat ik een premium account moet hebben, om een nieuw onderwerp te starten? Hoe kan dit? Want ik heb al 2 keer een eerder een nieuw onderwerp gestart.
in http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200992 heb je drie plaatjes naast elkaar; op een computer is dan al lastig te zien wat er op staat, maar in de Wereldwijzer app en de Wereldwijzer mobiele site al helemaal. Foto’s kun je het beste op groot formaat posten, zodat ze ook in de app en de mobiele site goed zichtbaar zijn.