Stage St. Maarten/bonaire/curacao

Hee,

Volgend jaar wil ik graag stage lopen op de Nederlandse Antillen… vanaf Februari tot Juni.
En ik ben dus nu al op zoek naar een stage plaats daarvoor, maar ik kan nog maar weinig vinden.
Ik volg de MBO opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening en ik kan dus verschillende kanten op met mijn opleiding.
Ik zoek een stage plaats bij een:

• Afdeling personeelszaken
  • Uitzenbureau
  • Overheid
  • Gemeentehuis~sociale zaken en dat soort dingen
  • Rechtbank
  • Advocatenkantoor

Als iemand mij hier wat meer informatie over kan geven, of zelfs leuke stage plaatsen weet op de Nederlandse Antillen, laat mij het dan weten!

Groeten
Annemarie

Hey,

Ik studeer ook Sociaal Juridische Dienstverlening maar dan HBO. In het schooljaar van 2005-2006 hoop ik af te studeren, maar nu ben ik op zoek naar een afstudeerplek of opdracht ergens op de Antillen! Het liefst op Sint-Maarten!!

Tips zijn heel erg welkom, want ik heb nog niet echt een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken!

Voor een stageplek moet je gewoon zoveel mogelijk instanties sollicitatie brieven sturen. Voor een stage bij de gemeente (daar loop ik op dit moment zelf stage, maar helaas in Nederland) kun je het beste je brief richten op de Afdeling Sociale Zaken en dan de personeelsdienst!!

www.curacao-gov.an is de officiele site van curacao en ook best een handige!!

Welke richting wil jij het liefste op?

Groetjes Marjolein

Heej,

Vanaf mei dit jaar ga ik ook op stage en ik ben nu nog op zoek naar een leuke plaats gewoon in Nederland. Als ik daar bijvoorbeeld personeelswerk ga doen, wil ik graag op de Nederlandse Antillen een andere richting op… iets commercieels en anders iets met recht. Maar dat hangt helemaal van mijn eerste stage af!! :smiley:

Heb helaas nog niks gevonden…iemand die nog leuke en leerzame bedrijven weet.