Stage in Portugal lopen, ideeen?

Hai allemaal,

Ik ben Patty Vinagre de Freitas, 3e jaars Reclame, Marketing en Communicatie student en op zoek naar een stage voor 5 maanden in Portugal.

Ik ben zelf half Portugees en het leek mij daarom leuk om in Portugal stage te gaan lopen voor een half jaar om de taal nóg beter te leren en ook omdat ik het gewoon een gezellig land vind haha. Maaarrrr dan moet ik eerst wel een stage hebben!

Heeft iemand al ervaring met stage lopen in portugal op het gebied van reclame/marketing/communicatie? OF heeft iemand contacten in Portugal op dit gebied?

Ik zou het graag willen weten!

Groetjes,

Patty Vinagre de Freitas
patty.de.freitas@hotmail.com

Hoi Patty,
Ik vroeg me af of jij inmiddels al een stage hebt kunnen vinden in Portugal. Ik ben ook al een tijdje aan het zoeken maar ik kan ook niks vinden. Zojuist kwam ik je berichtje tegen, en ik ben benieuwd of het aan mij ligt dat het zo moeilijk te vinden is of dat anderen er ook last van hebben.
Ik hoor graag van je :slight_smile:
Groetjes, Alejandra

Hi Alejandra,

Nee hoor het ligt niet aan jou… Via het internet is echt heel weinig te vinden.
Je zou eens op zoek moeten gaan naar nederlandse bedrijven die in portugal gevestigd zitten. Particuliere bedrijfjes als Nederlandse campings enzo, die zijn er wel veel, misschien dat je daar iets kan doen.

Mijn oom woont in Portugal en die heeft nu misschien een plekje voor me geregeld. Vrees dat je het inderaad toch via-via moet doen wil je ergens leuk terecht kunnen komen. óf gewoon internationaal georienteerde bedrijven opbellen…

Anyway, hoop dat het nog lukt voor februari! succes met zoeken en als je nog wat tegenkomt, let us know! haha

Groetjes Patty

Dag allebei

Hebben jullie al eens op de volgende websites gekeken?

http://www.internship-portugal.com/en/

Heel veel succes met het vinden van een stageplaats.

Groetjes uit Noord Portugal.

Rob