Stage in New York

Hey allemaal,

Ik zit erover na te denken om een stage ‘projectontwikkeling’ in New York te gaan doen, dus bij een projectontwikkelaar of vastgoedbedrijf met een development department.

Zijn hier mensen die in New York wonen en die mij eventueel met wat namen van residentiele (dus woningen/appartement) projectontwikkelaars kunnen helpen? :d

Het moeten professionele bedrijven zijn, waar ik veel kan leren en een leuke stage kan hebben. Iemand ervaring of weet iemand een naam van een grotere professionele ontwikkelaar in New York (hun hoeven niet perse ook te ontwikkelen in New York, alleen hun vestiging moet in New York zijn).

En zijn er nog andere dingen waarmee ik rekening moet houden met stages in Amerika zoals vergunningen, etc. En hoe gaat dit allemaal? Ik heb echt jullie hulp nodig en hopelijk kunnen jullie mij helpen! :wink:

Bedankt!

Niemand tips?:slight_smile:

Ik zoek geen bemiddelingsbureau’s! Ik wil gewoon zelf via e-mail contact maken met een bedrijf en zo een stage vinden!:wink: Kan iemand mij helpen met namen van grote projectontwikkelaars in London.

Ps: Ze hoeven niet perse groot te zijn, maar als ze maar professioneel zijn en ik er veel kan leren en dus niet een slaafje ben!

Ik had een kleinere maar die wou geen vergoeding betalen, zelfs geen reisvergoeding. En dan gaat hat natuurlijk ook over, want heb geen zin in schulden bij IB-groep! Weet jij zo wat kleine projectontwikkelaars in New York?

Noem ook maar! Ik kan iedergeval even kijken!

Hey,

Dit zijn allemaal architecten;) Ik ben echt na een ontwikkelaar op zoek. Dat is de persoon die de architect later inschakelt en alles qua haalbaarheid, financieel, etc. test! Maar ook die locaties zoekt, etc.!