Een stage in Zuid-Afrika: een bijzondere ervaring!! Het is een super land, met een indrukwekkende cultuur en natuur…Gecombineerd met een stage, kan dat alleen maar voor toptijd zorgen. In ieder geval geldt dat voor mij! Zit je er ook over na te denken stage te lopen, of misschien zelfs vrijwilligerswerk te doen? Neem dan even een kijkje op www.khaya.nl of http://www.khayavrijwilliger.nl/ !
Zij zorgen voor alles. Een mooie werkplek, goede accomodaties, geweldige activiteiten en natuurlijk dat er goed voor je gezorgd wordt! Kortom: dat je een toptijd krijg
Bij Ready 4 Life kunnen wij zeker ook MBO’ers gebruiken. Dus als je meer wilt weten, google even op Ready 4 Life en kijk op Be More site en/of op Vrijwillig Wereldwijd in Dordrecht.
Succes!
Interessant om te lezen dat een klacht op het internet lekker makkelijk wordt gepost zonder jouw identiteit weg te geven. Indien jij, zo te zien voor een stage, niet tevreden bent zou het niet meer dan redelijk zijn om ons de kans te geven te kijken hoe, wat, waar en daarop te kunnen reageren. Wij doen ons best en als er fouten worden gemaakt moeten we de gelegenheid krijgen hierop te kunnen reageren. Voor stage is de fee van 395 euro eenmalig een hele redelijke betaling, vergelijk het maar met andere aanbieders in andere landen, dus jammer als jij voelt dat je ‘afgezet’ bent door een ‘gevaarlijke club’. Dat er van de ruim 1000 mensen die we in de laatste 6 jaar in Zuid-Afrika hebben mogen verwelkomen er altijd een paar mensen zijn die ontevreden zijn is jammer genoeg de realiteit van het bieden van welke service dan ook. Maar wellicht behoor jij tot de groep wraakzuchtigen die na vandalisme en misdragingen door ons niet verder geholpen konden worden, dus bij deze horen we graag wie je echt bent ipv anoniem klachten te posten. Ben benieuwd…
Beste Puk ik zie dat je op meerdere forumonderwerpen Khaya probeert zwart te maken… Het zegt meer over jou dan over Khaya. Ik heb een super tijd gehad daar en Khaya heeft voor mij altijd alles goed geregeld! En als je echt zo gefrustreerd bent door wat je daar mee hebt gemaakt, raad ik je echt aan om met een psycholoog te praten…
Niks van waar, Khaya heeft alles prima geregeld! Het kost wel geld om je vrijwilligerswerk of stage via Khaya te regelen maar dan geef je ook alle organisatie uit handen. Ik raad het aan want mij en mijn vrienden is het goed bevallen. Er is altijd wel één gek die moeite heeft met een goed lopend bedrijf.