Ik ben Moniek ben 19 jaar en woon in Assen (dr).
Ik volg de opleiding SPW-3 en ben eigenlijk voor december/januari op zoek na een stage voor een half jaar.
De doelgroep waar ik mee stage wil lopen is :
ik mag bij de volgende doelgroepen stage lopen:
kinderen (moeilijk opvoedbare, gehandicapten etc) geen kinderopvang.
verst. gehandicapten
Wie weet er nog plek??? Alles is goed, Zolang het maar geen NL is !!
groetjes Moniek
ik heb begrepen dat je een opleiding SPW doet en wil stage lopen in het buitenland. En wel in Tunesie.
Tunesie beschikt over gehandicapten opvang en heeft in elke grote of middelbare stad wel voorzieningen voor deze doelgroep. Je moet dan denken aan clubhuizen waar men leert schilderen of hout bewerking en ook sport etc.
Belangrijk is wel je talen kennis. Ik neem aan dat je geen Tunesisch spreekt, daarnaast bestaat wel de mogelijkheid om frans te spreken. (Als jij die taal beheerst) Behalve Talen kennis heb je ook nog een onderkomen nodig en een budget om van te leven neem ik aan, eerlijk gezegd ik vind het knap van je dat je zoiets wil doen , MAAR het lijkt mij een hell of a job om dat voor elkaar te krijgen.
Het beste lijkt mij om je eerst te orienteren tijdens een vakantie of per fax , e-mail verkeer voordat je zo een beslissing neemt,
p.s. Antillen is een goed alternatief omdat hier jou MBO opleiding Pedagogisch Werk ook erkend word,