In Januari 2015 moet ik voor 5 maanden een afstudeer-stageplek hebben voor mijn studie Communicatie (HBO).
Nu wil ik graag een internationale afstudeeropdracht doen en het liefst ook nog in het buitenland. Het liefst een onderzoek over internationalisering en internationale communicatie.
Ik heb een half jaar in Amerika stage gelopen en ook een 3 maanden stage in Afrika hierdoor spreek ik goed engels en redelijk frans.
Ik zoek een communicatie stage gericht op: evenementen, PR, media, productie, cultuur, toerisme, internationalisering en het liefst een internationaal bedrijf.
Ik hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen. Wellicht iemand met connecties of tips?
iExperience Internship is een stagebemiddelingsbureau dat stages aanbiedt in Jakarta Indonesie. We hebben verschillende mogelijkheden voor communicatie studenten. Kijk eens op onze website voor een overzicht van stages en kosten www.iexperience-internship.com.
Mocht je geinteresseerd zijn in de mogelijkheid dat wij een stage voor je regelen, kun je contact opnemen via kolink@iexperience-internship.com.
Ik heb een paar jaar geleden een onvergetelijke stage gehad in Indonesië. Heb dit uiteindelijk geregeld via een tussenpersoon (Peter) die zelf ook stage heeft gelopen daar en goede betrouwbare contacten heeft opgedaan daar en een bedrijf heeft dat hierin bemiddelt.
Er zijn tal van voordelen aan, want in Nederland wordt je al goed voorbereid er wordt veel geregeld vooral als je je wensen voor soort stagebedrijf kenbaar maakt en eenmaal daar wordt je goed opgevangen eventueel wordt accomodatie geregeld naar gelang je budget, je wordt in contact gebracht met internationals die ook net je stage lopen, daarnaast heb je leuke collega’s, voelt als 2e familie.
Ik raad je echt aan om in Indo stage te lopen, Azië is toch heel anders dan Amerika of Afrika, nieuwe cultuur, mooie natuur, zeer lieve zachtaardige mensen. Ik raad je aan om vrijblijvend contact op te nemen met Indotrainee +316 1322 1333, petervanweerden@hotmail.com
Veel suc6!