In Januari 2015 moet ik voor 5 maanden een afstudeer-stageplek hebben voor mijn studie Communicatie.
Nu wil ik graag een internationale afstudeer opdracht doen en het liefst ook nog in het buitenland. Het liefst een onderzoek over internationalisering en internationale communicatie.
Ik heb een half jaar in Amerika stage gelopen en ook een stage in Afrika hierdoor spreek ik goed engels en redelijk frans.
Ik zoek een communicatie stage gericht op: evenementen, PR, media, productie, cultuur, toerisme, internationalisering en het liefst een internationaal bedrijf.
Ik hoop dat er iemand is die mij hierbij kan helpen. Wellicht iemand met connecties of tips?
Kan jouw universiteit je hier niet bij helpen? Of moet je het echt zelf gaan zoeken?
Wat vaak ook werkt is gewoon kijken welke organisaties jouw aanspreken en contact met ze opnemen of er nog plek voor je is. Dit soort initiatieven worden op prijs gesteld.
Ik zit zelf op Aruba via Stages Aruba. Ze helpen je met het zoeken naar een stage en met de praktische dingen zoals woning en werkvergunning en ze dienen als helpdesk. Uiteraard wel tegen een vergoeding. Ze hebben mij in ieder geval aan een goede stage gekoppeld. Succes!