Ik ben op zoek naar een stageplek voor 3 maanden (januari t/m maart) in een fysiotherapiepraktijk of instelling in een spaanstalig land. Ik zat te denken aan de Canarische Eilanden.
Het leukste zou ik het vinden om in een instelling te werken waar ze zwemtherapie geven en dergelijke. Ik heb een aantal adresjes gevonden waar ze therapie geven aan reumapatienten, maar hier moet je Fins of Noors spreken (terwijl het gewoon in Spanje is).
Ik heb zelf vrijwilligerswerk gedaan in Peru, een super mooi land met aardige gastvrije mensen en veel reismogelijkheden. Ik deed daar geen fysiotherapie stage, maar een vriendin van mij wel. Zij had fysiotherapie gestudeerd en heeft 8 weken gewerkt in een revalidatiekliniek voor kinderen met cerebrale parese. Ze kon daar heel goed werk doen en ze hebben daar ook zeker fysiotherapie studenten of fysiotherapeuten nodig. Misschien kun je een emailtje sturen naar info@mijnbestemmingperu.nl voor meer informatie. Dat is de organisatie waarmee we naar Peru zijn gegaan voor ons vrijwilligerswerk. Hun website is www.mijnbestemmingperu.nl