Stage Finland 2011

Momenteel studeer ik energiemanagement op een business school in Tilburg, wij zijn verplicht (niet dat ik het erg vind hehe) om stage te lopen in het buitenland, nou zou ik heeeel graag op stage willen naar Finland in de maanden augustus/oktober/november. Ik heb al verschillende contacten daar maar het is erg lastig om het allemaal rond te krijgen, en niemand wil mee want iedereen van mijn school wil dicht bij huis blijven. Maar wie heeft er ervaring met een stage in Finland of wie zou er misschien mee willen?

Liefs Madelon

Hoi Madelon,

Van eind augustus t/m eind december ga ik samen met een groep studenten van mijn opleiding (hbo-verpleegkunde) studeren in Finland (Salo) en daar naast ook nog een korte projectstage doen. Voor ons wordt al heel wat geregeld en wij hebben onze maanden al helemaal uitgestippeld maar misschien kan ik je nog aan wat informatie helpen mocht het nodig zijn!

Groetjes
Patrick

Ah super fijn als je me zou kunnen helpen! Gaaf dat jullie waarschijnlijk dezelfde periode als mij gaan! Maar wat voor project gaan jullie daarnaast doen dan?:slight_smile:
Groetjes Madelon

Zie PM :slight_smile: