Dag allemaal,
ik ben van plan om volgens jaar februari (2007) naar Costa Rica te gaan voor een stage. De stage zal 8 maanden duren en ik ben me nu aan het oriënteren wat er zoal is.
Ik studeer aan de Hogeschool Utrecht, Culturele en Maatschappelijke Vorming. En ja, dan komt de vraag, wat zoek ik? Ik zit te denken aan natuureducatie, programma’s voor kinderen en/of volwassenen ontwerpen en uitvoeren. Ook lijkt het me leuk om iets te doen met doelgroepen die achtergesteld zijn, zoals een tehuis voor kinderen of juist ouderen, misschien zelfs gehandicapten.
Wat ik zoek in een stage is in elk geval dat ik genoeg contact heb met de doelgroep en niet alleen maar op kantoor zit. Verder wil ik graag activiteiten/projecten ontwerpen, uitvoeren en coordineren. En dit het liefst bij een kleinschalige organisatie.
Ik vraag me af of iemand een idee heeft bij welke organisaties ik aan kan kloppen of dat iemand hier al ervaring mee heeft??
Misschien stel ik al teveel eisen, maar goed… dan kom ik daar wel achter. Heb namelijk nog helemaal geen ervaring met buitenlandse stages.
Nou, bedankt in elk geval voor diegenen die dit lezen…
Groetjes Nienke