Hallo
Ik ben Kim en ik doe HBO verpleegkunde( MBO heb ik al). Ik wil graag 3 maanden stage lopen in het buitenland. Mijn broer loopt nu stage in Chiang Mai. ( biochemie) Weet iemand of het mogelijk is om in het ziekenhuis daar voor zo,n korte tijd stage te lopen. uiteraard zonder betaling en alle kosten voor mezelf. ik zie wel veel aanbiedingen van stagebemiddelingsbureaus maar die zijn wel extreem duur. Andere plaats dan Chiang Mai is ook een optie( zelfs een ander land is een optie) maar ik blijf met dezelfde vraag zitten.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Beste Kim,
Om maar met de deur in huis te vallen: ik vertegenwoordig zo’n bemiddelingsbureau. De STAGE van je Leven om precies te zijn. In tegenstelling tot de andere bureaus, zijn wij niet extreem duur: 525 euro voor een stage van drie maanden. Huisvesting onder meer geregeld en onze backoffice zit in Bangkok. Neem gerust een kijkje op onze website - www.destagevanjeleven.nl en onze facebookpagina (staat nu een leuke wedstrijd op). Wellicht tot ziens
Hartelijke groet,
Marcel de Korte
Dank je wel voor je antwoord. Het zou een optie kunnen zijn maar helaas heb ik mijn plannen door omstandigheden moeten veranderen, daardoor zit een buitenland stage er niet in. Alsnog bedankt.
groetjes, Kim