Stage Bonaire april 2007

Hey,

Ik ben nieuw hier… dus ik probeer even wat uit:slywink:
Ik ga 29 maart 2007 naar Bonaire op stage en ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die daar zijn of heen gaan? Ik blijf er tot 10 september en het leek me leuk om alvast wat mensen te leren kennen:smile: Of als er mensen zijn die nog handige tips voor me hebben dan hoor ik dat graag!

Groetjes,
Marieke

hey,

ik ben nu hard bezig met een stage te zoeken die begint op 9 april 2007 die loopt tot 16 november waarschijnlijk, kan ook 2 maanden eerder zijn. ik ben op zoek naar een bedrijf dat zich op het gebied van ICT bezig houd, het liefst webdesign. Ik moet alles nog uitzoeken, onderdak, stagevergoeding, enz. enz. heb jij misschien al wat informatie? bedankt,

bernard

hai marieke hoe heb jij je stage geregeld wij zoeken een stage in de toeristische sector maar de hotels reageren heel slecht of niet heb je tips xxx

Hoi,

Sorry voor de late respons… Ik heb mijn stage geregeld via een meisje die ik ken die ook bij Plaza stage heeft gelopen. Zij zit ook bij mij op school en via via ben ik dus bij dit bedrijf terecht gekomen. Het klopt wat je zegt over dat de bedrijven niet of pas na lange tijd reageren. Ik heb meerdere hotels gemaild en Plaza was de enige die reageerde. Het beste wat je kan doen is gewoon de bedrijven opbellen en gewoon vragen naar de mogelijkheden! Bij de meeste bedrijven spreken ze wel enigzins nederlands en zeker engels.

Succes met het zoeken van een stage!

Groetjes Marieke

Op hyves.net is er een bonaire hyve waar ongeveer 650 mensen lid van zijn, ook stageres die hun ervaringen delen.

Ik heb ook zelf stage gelopen bij Buddy dive resort, daar zoeken ze altijd wel mensen.

Waar hebben jullie huisvesting kunnen krijgen?

gr. Anneke

Hoi allemaal
ik zoek een stage plek op bonaire, maar dan voor fysiotherapie.
Heeft iemand enig idee?
gr Evita

Heey heey allemaal,
Ik ga 1 mei naar bonaire voor stage,mijn ouders en broer wonen sinds augustus op bonaire.
Ik ga stage lopen bij hotel RoomeR,echt een heel gezellig knus familie hotel.
Ik heb huisvestiging gevonden toen ik op vakantie was ben ik overal langsgereden en overal wat maar huurbaar leek aangebeld en gevraagd of ze per 1 mei iets vrij hadde, dat is me gelukkig gelukt.
Toevallig weet ik van een kennis dat er bij sweet lemon half mei een appartementje vrijkomt.

Gr Irma