Stage binnen Europa

Hoi allemaal!

Voor mijn opleiding International Business Studies (MBO4) aan het Noorderpoort in Groningen, ga ik 5 maanden op stage in het buitenland.

Het is verplicht om stage te lopen bij een groothandel én binnen Europa aangezien ik dan een beurs krijg van het Erasmus. Ik ben al een tijdje op zoek naar stageplekken voor januari 2018 maar ik heb nog geen geluk hiermee.

Ik spreek Nederlands, Engels, Frans en Duits en ik ben op dit moment Spaans aan het leren.

Niet alleen de stage zelf wordt lastig maar ook accommodatie aangezien ik €100,- in de week krijg. Het liefst ga ik naar IJsland aangezien ik het een prachtig land is. Als het compleet tegenovergestelde, lijken Spanje etc. me ook geweldig.

Via stagemarkt.nl heb ik al even rond gekeken maar zonder succes. Daarom ben ik ook op zoek naar een groothandel die zich misschien bereid is om te laten accrediteren door het SBB.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want stagemarkt.nl is ook al een beetje verouderd, de meeste stages zijn niet beschikbaar, waar ik ook al last van had in het 1e jaar (ik zit nu in het 2e jaar)

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat iemand mij hier kan helpen! Elk bedrijf dat ik mail krijg ik geen reactie terug dus alle kleine beetjes helpen!

Groetjes Heleen