Stage Bangkok alleen?

Hallo iedereen,

Begin augustus ga ik voor 5 maanden stage naar Bangkok
(voor mijn opleiding grafisch designer)
Het is sowieso altijd al een droom van mij geweest om naar azie te gaan, en nu ik met school de kans kreeg heb ik die natuurlijk gegrepen!!
alleen nu is dus het onmogelijke gebeurd… ik zou samen met een vriendin gaan alleen zij heeft als enigste van alle mensen die gaan geen stage plek kunnen vinden…
en alle anderen die gaan hebben al een vlucht, hotel, of zelfs een kamer. (omdat ik lang heb gewacht en gehoopt dat mijn school vriendin toch nog een stage zou kunnen regel, wat helaas niet het geval was.)

dus de enigste optie die over blijft voor mij is; alleen gaan.
al ben ik daar best bang voor… ik wil ontzettend graag gaan! alleen ik weet niet hoe of wat ik moet doen als ik daar aankom waar ik heen moet. en is het wel veilig om als een 19-jarig meisje alleen naar Bangkok te gaan. ik weet niet eens of ik wel durf om alleen te gaan.

Het liefst zou ik voor de eerste paar weken gewoon samen gaan met iemand.

Ik hoop dat jullie misschien tips hebben voor mij? Laat me alles weten wat jullie weten!:wereld:
of als je samen met mij mee wilt reizen laat dat ook weten! graag!

alvast bedankt :chin:

Hoi Ilse, welkom op Wereldwijzer! Bangkok is prima te doen als vrouw alleen, zeker als je zelf ook al uit een grote stad komt. Lees de verhalen maar eens op ons Thailandforum. Mocht je dan nog niet overtuigd zijn raad ik je aan een oproep te plaatsen in ons reisgenoten forum.

Hallo Ilse, je kunt je vraag ook stellen op het stage forum: www.wereldwijzer.nl/stagebuitenland

1 like