Stage/Baan/Vrijwilligerswerk omgeving Cebu City

Beste wereldwijzer forum leden,

Voor een afstudeerstage van mijn opleiding Watermanagement (HBO) zoek ik een werkplek op het gebied van Watermanagement. Ik zou dan graag een onderzoek willen doen op onderwerpen zoals overstromingen, drinkwater, verzilting, modderstromen, natuurbeheer, ecologie, waterbouwkundige zaken, etc. Ik zoek een stage, dit kan ook een baan of zelfs vrijwilligerswerk zijn. Het liefst zoek ik deze werkplek in de omgeving van Cebu City. Reden hiervoor is dat ik van augustus 2011 tot februari 2012 een onderzoek heb verricht op het gebied van overstromingsbeheer in een urban poor community, brgy. Inayawan. Ik ben goed bekend met deze omgeving en zou hier graag weer aan de slag willen. Ik heb hier overigens ook nog contacten en de huisvesting kan ik zelf goed en goedkoop regelen.

Wellicht kunnen jullie mij hierbij helpen, ik ontvang graag een reactie,
Met vriendelijke groet, T. Hamer, student Watermanagement.

Ter aanvulling, de stage periode is vanaf februari 2013, wellicht kan ik nog iets regelen voor mijn minor daarom ben ik ook geinteresseerd in de periode van/ tussen juli 2012 tot februari 2013. Ook een optie zou kunnen zijn van juli 2012 tot juli 2013. Ik ben beniewd naar de reacties.

Overigens de contacten die ik in Cebu heb zijn werkgerelateerd ;). Ik weet alleen niet zeker of ik dit bericht op de juiste plek heb gepost.