Hee…
Ben 20 jaar en studeer nu Bedrijfseconomie in InHollnd Diemen,
Zit nu in mijn 2e jaar en ben van plan om volgend jaar (2008) in februari stage te lopen in amerika (voor 6maanden)
Maar nog geen idee in welk plaats of staat? Heeft iemand misschien een goede suggestie?
Via deze weg ook een oproep aan mensen die volgend jaar ook stage (willen) lopen in Amerika.!
Misschien kunnen we elkaar helpen met de voorbereidingen?
Ook een oproep aan mensen die al een stage hebben gelopen in Amerika…
Weet iemand misschien hoe ik het beste een bedrijf kan benaderen?
Ik ben nu 19 jaar en studeer Facility Management aan de Haagse Hogeschool tweede jaar. En ik ben ook van plan begin volgend jaar stage te gaan lopen in Amerika (vijf maanden)…
Ik heb zelf al een paar ideën waar ik heen wil, maar amerika is groot… Maar als je wil kun je contact opnemen, via de mail…
Ook ik zit te denken om richting Amerika te gaan begin 2008 (voor 6maanden). Als het allemaal lukt tenminste. Heb het geprobeerd voor dit jaar en ik moet zeggen dat het moeilijk is om een stage daar te vinden…althans voor mijn beroepsveld.
Maar goed…zelf zou ik graag naar San Fransisco willen, maar ik heb ook al wat op het oog in NYC. Als je interesse hebt kun je me altijd mailen.
Ik ben derdejaars student IBMS. Februari 2008 moet ik gaan afstuderen en ik ben ook rond aan het kijken of er mogelijkheden zijn om naar de VS te gaan. Kun jij me misschien wat tips geven over het zoeken van bedrijven in de VS? alvast hartstikke bedankt!!
Ik ben ook al op zoek naar een stage plaats in Amerika (het liefst Florida). Ben al druk op zoek maar er komt maar geen lichtpuntje. Ging ook al kijken op bovenstaande websites. Mijn school doet niks aan stages dus moet alles zelf doen. Het is pas voor september 2008 maar zou graag nog meer tips hebben en stagaires die daar al stage hebben gelopen die ook alles zelf moesten doen.
Ik ben momenteel 19 jaar en zit in mijn derde jaar van de opleiding sportmanagement. Volgend jaar ga ik afstuderen en ik zou het geweldig vinden om daarvoor een half jaar in Amerika te zitten. Om stage te lopen of om mijn afstudeeropdracht te maken , of het mooiste:een combinatie van deze twee.
Ik ben op zoek naar grote bedrijven die sportgericht bezig zijn in Amerika, het liefst ben ik met sport bezig als middel. Dus gericht op gezondheid, therapie, integratie, etc.
Maar ik zou elke uitdaging aan pakken om daar iets te kunnen gaan doen.
Heeft iemand tips of ideeën over bepaalde bedrijven (websites) waar ik mijn sollicitatie brieven naartoe kan sturen.
Alvast bedankt
Tim
PS. Weet iemand welke manier het beste is om High Schools of Colleges aan te schrijven? Zijn er lijsten van de scholen op internet te vinden?
heey ik zag dat je misschien naar washington gaat… ik ga rond 20 juni naar DC om daar voor 11 maanden stage te lopen! laat me weten of je nog gaat!
groetjes
Inderdaad oud! mijn stage was een van de beste ervaringen in mijn leven! sterker nog, ik ga in februari weer een stage doen daar! dit keer voor 4 maanden in san francisco!
ik heb een soort blog bijgehouden. www.verazijlstra.waarbenjij.nu