St. Patricks Day visit Dublin

Hoi allemaal,

Ik zou dolgraag een keer naar St. Patricks Day gaan in Ierland, dat lijkt mij zo leuk om mee te maken.
Is iemand daar al wel eens geweest en heb je leuke tips?

Groetjes Henriette

Hoi Henriette,

zelf helaas nog niet mogen meemaken. Als alles goed verloopt wel volgend jaar! Ben op dit moment hard op zoek naar werk en zodra ik genoeg spaargeld heb ga ik naar Ierland verhuizen. Ik hoop dat dat binnen 6 maanden gaat gebeuren :smiley: Als het allemaal volgens plan verloopt kom je volgend jaar maar langs mocht je het dit jaar nog niet gedaan hebben :wink:

Groetjes
Nathalie

Hoi Hoi :slight_smile:

Ik heb het ook nog niet mee mogen maken nee.
Maar ik verhuis in juli dit jaar naar Ierland dus vanaf volgend jaar ben ik er met St Patricks en weet ik hoe dat is! :smiley:

Groetjes.

Hoi Nathalie, Wat leuk dat je zelfs naar Ierland wilt verhuizen, heb je daar een speciale reden voor? Dat zou gaaf zijn als je het volgend jaar kan meemaken. Dit jaar wordt het voor mij ook niet meer dus ik zet in op volgend jaar;) Bedankt voor de uitnodiging we houden contact;) groetjes Henriette

• Updated - - -

Hoi Nessel,

Wat toevallig dat jij ook al naar Ierland gaat verhuizen of kennen jullie elkaar;P
Wie weet zien we elkaar volgend jaar wel in het groen ipv in het Hollandse oranje;)

Groetjes.

Hoi Henriette,

Nee ik ken denk ik niemand van hier :slight_smile:
Wie weet, ik zit echter wel in Waterford :wink:

Groetjes.

hahaha nee Henriette, ik ken ze ook niet. Het is heel toevallig dat we allemaal het idee hebben om te verhuizen. Ik hoop dat ik snel hier werk heb om geld te sparen en weg te gaan :smiley:

Iers groen, leuker dan Hollands oranje LOL

Hoi Nathalie,
Hoe staat het met de plannen te verhuizen? :wink:

Groetjes.

Hoi Nessel,

Nog even rustig. Ben aan het sparen :slight_smile: Ik heb inmiddels al weer even werk en kan redelijk goed sparen. Ik ga midden oktober nog naar een concert in België dus tegen de tijd kan ik ook gaan kijken voor werk en kan ik na het concert vertrekken. Dat zijnde dat er geen financiële ramp tussenkomt LOL

En daar? Jullie zouden deze maand gaan verhuizen…

Groetjes
Nathalie

Klopt, ik ben 3 weken geleden over gegaan.
Blij dat ik er eindelijk ben! Niet meer wachten tot ik m’n vriend kan zien :slight_smile:
Verder druk op zoek naar werk. :slight_smile:

oh wat spannend!! Succes met het vinden van werk. Genoeg te vinden op sites zoals toplanguagejobs :wink:

Inmiddels een leuke en goede baan gevonden! Was aan’t kletsen met iemand bij boogschieten (ouders van 2 jongens die ik les gaf) en hij zocht toevallig nog naar iemand. :wink: Ook in een call center gewerkt daarvoor maar jeetje wat is dat verschrikkelijk. Nooit meer. Maar goed, alles om maar wat geld te verdienen :slight_smile: