St- Maarten/Trinidad Tobago

In combinatie met Curaçao overwegen we een reis naar St Maarten, Saba, St Eustasius of naar Trinidad, Tobago.
We houden vooral van authenticiteit van steden, dorpjes en de bevolking en van natuurschoon en rust. Witte stranden met helder water en snorkelen horen ook tot onze prioriteiten. Shopping en uitgaan zijn niet aan ons besteed. Heeft er iemand ervaring met deze eilanden en kan iemand advies geven voor onze keuze?

Hallo,

Ik ben een aantal jaar op saba, st eustatius en st maarten geweest. Voor wat betreft witte stranden op de eerste twee hoef je niet ver te zoeken want die zijn er niet het zijn nl alleen een paar rotsen in de zee :slight_smile: wel is het erg mooi duiken maar vrijwel alleen vanaf een boot. De eilanden zelf zijn mooi om te wandelen en erg rustig alleen is er niet zo heel veel te zien.
St maarten is prachtig, mooie stranden en prima snorkelen. Ik vond het wel behoorlijk toeristisch maar er zijn wel mooie rustige plekjes als je goed zoekt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.
Groeten alex