Srilanka met kindje van 22 maanden en 10maanden

Hallo Allemaal,

Wij hebben het geluk dat mijn schoonouders het idee hebben om ons mee te nemen naar Sri Lanka voor hun huwelijksjubileum.
Nu heb ik wel eenpaar vragen en hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.

Tegen de tijd dat die reis mogelijk zal gaan plaatsvinden augustus 2018 is onze dochter 22maanden en me nichtje 10 maanden.
Heeft iemand ervaring met reizen met vrij jonge kinderen, hoe is t daar? is dat te doen?
Alles adviezen positief of negatief zijn welkom :slight_smile:

We gaan ongeveer 14 dagen en we willen sowieso naar yala np en olifantenweeshuis en met de trein naar ella/kandy

Erg benieuwd naar jullie ervaringen!!

alvast bedankt

liefs!

Hoi hoi,

Trein kan prima, de meeste bussen niet. Rondreis met chauffeur kan prima, dan regel je met hem vantevoren dat er kinderzitjes in de auto/van zitten. Van taxi’s kun je die laatste niet verwachten.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

Hoi Erik,

Bedankt al voor je snelle reactie! Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn waarom een bus niet zou kunnen? Ivm drukte?
Heb je ook enig idee hoe het in hotels zit met babybedden ed?
Heb je vaker mensen met jonge kinderen daar zien reizen?

Gr marjolein

Hoi maar weer,

Zie hier

En in een andere faq aldaar, over accomodatie, staan dingen zoals family rooms en extra bedden uitgelegd. Ja ik zie er zat gezinnen met baby’s en peuters, allemaal met auto-chauffeur, en allen hebben complexe verhalen over hotelboekingen zoals de faq ook beschrijft.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]