Hoi iedereen,
Per 1 mei wordt in Paramaribo een cursus Conversatie Sranatongo verzorgd door een ervaren, bevoegde academicus: mijn persoontje.
Het is een cursus van 20 tot maximaal 24 klokuren, liefst 4 uren per week (2u per keer bijvoorbeeld, maar elk ander schema is te bespreken), dus na 5 tot 6 weken praat je gewoon overal een mondje mee.
De cursus is al vele malen verzorgd voor onder andere de Nederlandse Ambassade, en personeel van hotel de Luifel aan de Gondastraat. Hij kost 100 euro voor de totale cursus. Voor mensen die aan kunnen tonen dat ze student zijn is de prijs 75 euro.
Bij minder dan 4 aanmeldingen gaat de cursus niet van start; het maximum aantal deelnemers is 14.
Als je interesse hebt, of meer informatie wil, reageer.
Dit is al een super oude post (die fout had ik eerder ook gemaakt…) maar ik heb wel wat recentere info voor je.
Ik ben begonnen met een cursus bij Renate, een dame die ook mensen van de ambassade les heeft gegeven. Ze had eigenlijk te weinig cursisten, dus nu ligt het even stil. Maar als je in Suriname bent, kunnen we misschien samen?!
hallo susanne, ik woon sinds 3 maanden in Paramaribo, en ik wil heel graag sranantongo leren verstaan en spreken. Een vriend van mij ook. Weet jij of er nog mogelijkheden zijn?
Alvast bedankt!
Alet